Rabatt for Mac1 på spørreundersøkelser - versjon 2

Diverse programvare

Rabatt for Mac1 på spørreundersøkelser - versjon 2

Innleggav Lars A. Gundersen » ons 12.08.2009 14:43

Jeg jobber i Sonora IT AS, og for en tid siden tilbød vi Mac1erne en rabattkode for bruk i Laguna Survey, vår webapplikasjon for å lage online spørreundersøkelser.

Takk til dere som benyttet dere av tilbudet! I forbindelse med at vi nå lanserer versjon 2.0 har jeg fått klarsignal til å tilby dere her på Mac1 den samme rabatten for den nye versjonen.

Laguna Survey 2.0 har dessuten noen forbedringer som jeg håper dere vil like:

- Laguna Survey støtter nå åpne undersøkelser, slik at man kan spre/publisere én link som alle kan klikke på for å delta. Ikke nødvendig å ha epostadresser lenger (men det støttes naturligvis fremdeles).

- Vi går over til en mye bedre prismodell, og alle nye spørreundersøkelser man oppretter kommer nå med 25 gratis svar man kan få ut. En nærmere beskrivelse finnes her.

Laguna Survey er i utgangspunktet en ekte webapp med et skikkelig grensesnitt og et proft sett med verktøy for å lage og kjøre undersøkelser.
Men vi tilbyr også en desktop-klient, kun for Mac OS X, i form av en site-spesifikk browser (SSB). Denne, og den nye brukermanualen for versjon 2.0, kan lastes ned fra websiten til Sonora IT.

Vi har gjenoppvekket den samme rabattkoden som var gyldig forrige gang. Det betyr at dere får 50% prisavslag hvis dere trenger å kjøpe ekstra svar eller et abonnement.

Rabattkoden er
Kode: Merk alt
mac1_50
og er gyldig til 30-10-2009. Skriv den inn i rabattfeltet i den innebygde webbutikken.

Webadressen til Laguna Survey er http://www.lagunasurvey.no/

Jeg håper dere benytter dere av dette tilbudet! Rent personlig vil jeg legge til at vi utvikler på Mac, så jeg er glad for å kunne tilby en rabatt her.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Rabatt for Mac1 på spørreundersøkelser - versjon 2

Innleggav Frants » fre 14.08.2009 10:41

Som en brukergruppe full av kompetanse ville også også vært fint om Mac1-brukerne kom med innspill - ris og ros - på de ulike funksjoner og løsninger som ligger i systemet. Og særlig hvis dere støter på problemer med ulike varianter av nettlesere (det begynner etterhvert å bli så mange at vi ikke klarer å teste alt med alle).

Det ligger også en demovideo der som viser hvordan man lager en komplett spørreundersøkelse - fra idé til epost er ute hos respondentene - på 3 minutter.

For ordens skyld: jeg har fungert som konsulent på funksjonalitet mot Laguna Survey, så jeg er ikke helt objektiv ...

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: Rabatt for Mac1 på spørreundersøkelser - versjon 2

Innleggav X-mobile » ons 19.08.2009 0:36

Innleggene og tråden er midlertidig stengt grunnet brudd på forumet regler §1.3.

For gjennåpning av tråden, vennligst klarer emnet i tråden med administrator.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 


Returner til Diverse programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron