Mail - trøbbel med sletting og synk

Diverse programvare

Mail - trøbbel med sletting og synk

Innleggav 1976anders » fre 08.01.2016 14:46

Hei,

Er det flere som har problemer med at Mail ikke sletter e-post (e-post kommer tilbake etter re-start av Mail), og at programmet ikke synker e-post uten re-start? Noen som har noen forklaring på hva dette kan komme av?
medlem i 160 måneder
 

Re: Mail - trøbbel med sletting og synk

Innleggav ggt667 » lør 05.03.2016 15:51

Har det problemet du beskriver på alle maskiner 10.10 og nyere, har det ikke på de maskinene som fortsatt går på 10.9.5 og eldre.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: Mail - trøbbel med sletting og synk

Innleggav Macini » lør 05.03.2016 17:39

Kjenner til dette selv. Sletter eposter og de legger seg i arkiv for sikkerhets skyld. Veldig irriterende å slette fra arkivet før jeg får slettet gamle eposter. Bruker OS X 10.11.3
Skulle veldig gjerne fått fikset dette så det holdt med sletting og de var borte.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Mail - trøbbel med sletting og synk

Innleggav Morse » lør 05.03.2016 19:24

I Apple Mail er ikke "delete" og "erase" det samme, forstå det den som kan:

http://www.gn.apc.org/support/automatic ... apple-mail

http://forums.macrumors.com/threads/mai ... g.1854755/

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Mail - trøbbel med sletting og synk

Innleggav jerry.c.bush » søn 06.03.2016 15:52

Jeg markerer e-post og bruker deretter backspace knappen på tastaturet... Det fungerer utmerket. Trenger heller ikke tenke over erase eller delete... :-P

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Mail - trøbbel med sletting og synk

Innleggav Macini » søn 06.03.2016 18:21

Har prøvd begge det som står i begge linkene til Morse og jeg har alltid brukt "back space" på tastaturet, men epostene blir ikke slettet, de legger seg bare i arkiv, ganske irriterende at de ikke blir slettet slik det alltid har vært.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Mail - trøbbel med sletting og synk

Innleggav jerry.c.bush » søn 06.03.2016 21:45

Hmmm.... hos meg blir de lagt i papirkurven, som jeg selvfølgelig må tømme. Der bruker jeg CMD + A og deretter backspace. Jeg har både iCloud adresse og en Exchange adresse der. Begge fungerer som over.
Er dette kanskje relatert til spesifikk type e-post leverandør? G-mail, Online eller lignende?

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Mail - trøbbel med sletting og synk

Innleggav Macini » søn 06.03.2016 22:03

Jeg bruker Shift-CMD-Backspace når jeg tømmer papirkurven. Det ser ut til å stort sett gjelde Gmail. Har gått gjennom innstllingene der også uten at har blitt noe bedre.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 


Returner til Diverse programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]