Problemer med HP skriver

Diverse programvare

Problemer med HP skriver

Innleggav Tada » man 11.04.2016 13:57

Har hatt nytte av HP LaserJet P1102 i flere år. Plutselig, mellom en skriverjobb og en annen, kom beskjed om at den ikke var koblet til. Prøvde å koble til og fra, uten at det hjelp. Så kom, for første gang, opp en melding om at "Disken du satt inn, kunne ikke leses av denne maskinen". Her skulle jeg Ignorere, eller Mate ut. Utmating fungerte ikke, og Ignorer gjorde at meldingen forsvant, men dukket opp igjen senere.
I Systemvalg/Skrivere slettet jeg så skriveren for å installere på nytt. Men når jeg trykker + for å legge til skriver, finner maskinen ikke skriveren, og feltene som kommer opp, gir ingen mulighet for å føre inn maskinnavnet..??
Fant CD-en fra HP og prøvde å installere det som lå på den, uten at jeg ser noe tilbud om HP drivere. Heller ikke nedlasting av siste versjon program med drivere fra HP har hjulpet. Maskinen finner ikke printeren. Noen forslag?
medlem i 145 måneder
 

Re: Problemer med HP skriver

Innleggav kajac2 » man 11.04.2016 14:33

Høres ut som om USB-kabel er dårlig. Kan også være USB-port. Du kan forsøke med en annen kabel eller annen USB-port og se om det hjelper.

Er du ellers sikker på at skriveren fungerer som den skal?
medlem i 197 måneder
 


Returner til Diverse programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]