Ny Mac - kan jeg bruke Logic 9?

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Ny Mac - kan jeg bruke Logic 9?

Innleggav riis » lør 04.04.2015 13:00

Hei

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg må oppgradere min gamle Macbook Air til en ny modell. Foreløpig har jeg ikke gått over til hverken Yosemite eller Logic X, men regner med at Yosemite er standard på alle nye maskiner.

Jeg vil fortsette å bruke Logic 9 en stund til - er midt i en større prosjekt - men er usikker på hvordan jeg skal få med meg dette over på ny maskin. Kan jeg bare kopiere over programfila/pakka og alle tilhørende prefs og mapper? Eller er jeg nødt til å oppgradere til Logic X?

Takk for hjelp!
medlem i 226 måneder
 

Re: Ny Mac - kan jeg bruke Logic 9?

Innleggav jerry.c.bush » lør 04.04.2015 14:51

Hei. Jeg har ikke mye peiling på Logic, men jeg fant en tråd på Apple forum som har en del tråder som du kan gå gjennom og se om det svarer på spørsmålet ditt.
https://discussions.apple.com/thread/65 ... 5&tstart=0

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Ny Mac - kan jeg bruke Logic 9?

Innleggav riis » man 06.04.2015 15:48

Takk! Her var det mange nyttige tips.

Hva gjør jeg dersom jeg ønsker å innstalere et eldre OS på en ny Air med Yosemite? Er det mulig? Har ingen DVDr tilgjengelig...
medlem i 226 måneder
 

Re: Ny Mac - kan jeg bruke Logic 9?

Innleggav shannest » man 06.04.2015 17:04

Hei !

Jeg ville bare si at det er null problem å videreføre et prosjekt fra
Logiq 9 til Logiq X. Du kan til og med ha begge programmene paralellt på maskinen, jeg hadde det lenge, men vente meg svært fort til Logiq X.

Du åpner prosjektet i Logiq X og når du skal lagre, blir du spurt om du vil lagre til Logiq X, og prosjektet ditt blir lagret i egen fil.

S. :-)
medlem i 185 måneder
 

Re: Ny Mac - kan jeg bruke Logic 9?

Innleggav riis » man 06.04.2015 17:28

Takk :)

Blir litt skremt når jeg ser hvor mange som har opplevd lag og andre problemer med Logic 9 i Yosemite. Har du noen erfaring der?
medlem i 226 måneder
 

Re: Ny Mac - kan jeg bruke Logic 9?

Innleggav shannest » man 06.04.2015 17:45

Nei, dessverre.

Jeg skifta til Logic X før jeg gikk over til Yosemite.
Men jeg synes uansett at jeg opplevde fler krasjer med Logic 9 enn med
Logiq X. :)

S.
medlem i 185 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron