Klarer ikke Jailbreake Apple TV 2

Diskusjon rundt Apple TV

Re: Klarer ikke Jailbreake Apple TV 2

Innleggav meridian1979 » lør 16.07.2011 11:43

Hei!

Hva slags kabel trenger man for å koble ATV2 til mac? Mini eller micro usb, A eller B?

Pål
medlem i 176 måneder
 

Re: Klarer ikke Jailbreake Apple TV 2

Innleggav myPhone » lør 16.07.2011 17:31

usb micro ;)

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Klarer ikke Jailbreake Apple TV 2

Innleggav frogger78 » tor 21.07.2011 13:48

Jeg slet lenge med å få jB min atv2, men har nå fått det til. Legger inn noen tips:

Jeg har brukt seasonpass siste versjon (versjon 4.2.2 på atv2).

Første problem: kom aldri i DFU mode. Løsning: kjøpte en ny usb kabel (HTC) som fungerte.

Når seasonpass sier holde inne meny+play knapp i 7 sekunder, skjedde det ingenting. Jeg koblet til strømkabelen til atv2 i noen sekunder, tok den ut, holdt inne meny+play og voila -- sesonpass ordnet resten. Jeg kjøpte så atvflash og denne installasjonen tok et par minutter (enkel bruksanvisning på nettsidene deres) og vips hadde jeg plex, xbmc m.m.
medlem i 153 måneder
 

Re: Klarer ikke Jailbreake Apple TV 2

Innleggav tb1 » man 25.07.2011 14:02

Har samme problem som Karving. Har firmware 4.3, og får beskjed om "This Device isn't eligible for the requested build" når jeg prøver å gjenopprette til 4.1 i iTunes.
Noen som har et tips om hvordan dette kan løses?



EDIT:

Fikk det til tilslutt. Prøvde Greenpoisen uten hell, måtte lage en ny firmware med Seasonpass, og deretter gjenopprette ved å bruke denne i iTunes manuelt. Hold da nede alt for å velge filen som blir opprettet av Seasonpass.
medlem i 221 måneder
 

Re: Klarer ikke Jailbreake Apple TV 2

Innleggav Dreuf » man 25.07.2011 23:25

Jeg får feilmelding 3194 når jeg prøver å oppdatere med seasonpass, har prøvd å "svarteliste" noen ipadresser som jeg har funnet rundt om "hosts" uten hell.. noen andre tips?

Win 7 32bit, nyeste iTunes, Apple TV2 nyeste oppdatering og biltema usb kabel.

Edit:
1. Jeg hadde ikke fått lagret hosts filen min, så den lagde krøll.
2. Biltema usb/microusb kabelen virket ikke, så jeg kjøpte en HTC kabel på Elkjøp, alt funket.
medlem i 163 måneder
 

Re: Klarer ikke Jailbreake Apple TV 2

Innleggav Zarge » lør 06.08.2011 15:13

Dette var jo en hyggelig alternativ til firecore.com sitt som koster penger!
Hva må/bør/kan installeres etter Apple TV 2gen har blitt jailbreaket? (nettopp fått Apple TV 2gen i hus)

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: Klarer ikke Jailbreake Apple TV 2

Innleggav JoshuaNO » søn 30.10.2011 13:19

Hei

Noen som har noen tips / guide som virker i dag?
medlem i 192 måneder
 

Re: Klarer ikke Jailbreake Apple TV 2

Innleggav Wavelength » søn 30.10.2011 13:23

http://www.redmondpie.com/how-to-jailbr ... ass-guide/
Om du har nyeste versjon av softwaren (4.4.2).Men det finnes bare tethered jailbreak (du må koble ATVen til maskinen hver gang du skal starte den på nytt). Har du andre versjoner av ATV (4.3) så kan du jailbreake untethered. Google er din venn.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Forrige

Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron