Apple TV har fått Disney Channel

Diskusjon rundt Apple TV

Apple TV har fått Disney Channel

Innleggav ageNine » ons 28.08.2013 22:39

Heisann.

Jeg kunne gjerne tenke meg å få til Disney XD channel på Apple TV'en.
Jeg restartet Apple TVen også lå Disney Channel som 2 applikasjoner på hovedskjermen, ved Netflix, osv.

Jeg har amerikansk DNS (http://unblock-us.com/) på Apple TV'en for å få de amerikanske seriene og filmene på Netflixen, som feks. The Office osv.. Gjorde det også for full South Park men det har de fjernet fra Netflix totalt.

Saken er at du må ha amerikansk DNS for å kunne bruke Disney XD applikasjonen, samt. HBO GO osv. (Jeg har HBO Nordic abonnement, latterlig at jeg ikke kan bruke det med HBO GO applikasjonen..)
Du må ha et abonnement hos ATT, Verizon, osv. for å kunne verifisere med en kode. Noen som aner noe løsning på dette?
Synes det er dårlig gjort av Apple å legge inn en masse applikasjoner på Apple TVen din, hvorav du knapt kan bruke halvparten av de, resten ligger der å frister deg :-/

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Apple TV har fått Disney Channel

Innleggav stigzy » man 27.01.2014 0:34

Noen som har fått det til å fungere? :-)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Apple TV har fått Disney Channel

Innleggav ch_knapp » man 27.01.2014 18:03

@ageNine

Applikasjonene er gjort tilgjengelig på din Apple TV fordi du har oppgitt at du er en amerikansk bruker. De er ikke tiltenkt deg, og vil forsvinne hvis du oppgir korrekt land.

HBO Go og HBO Nordic har ingenting med hverandre å gjøre, derav "Nordic." HBO Nordic er en unik streaming-only tjeneste (som amerikanerne er ganske misunnelig på oss for), HBO Go er en streaming-løsning for kabelabonnenter i USA.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Apple TV har fått Disney Channel

Innleggav GeirHenriksen » man 27.01.2014 18:40

Crackle , PBS og Vewo derimot er ikke problem å få aktivert så fremt AppleTV samt nettbrett/mac har amerikansk ip under aktivering .
medlem i 136 måneder
 

Re: Apple TV har fått Disney Channel

Innleggav Burrell » tir 04.03.2014 6:41

@vaffelkongen: fiffig & imponerende!! 8-)

Har du tilgang til CNBC Europe nyheter by any chance?

B.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: Apple TV har fått Disney Channel

Innleggav rstormo » tir 04.03.2014 7:47

Har ikke funnet et sted og legge inn linkene. Hvor finnes dette i menyen?

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron