Apple TV3 med Icloud?

Diskusjon rundt Apple TV

Apple TV3 med Icloud?

Innleggav ourkid » ons 27.11.2013 19:45

Har som de fleste andre registert at Apple TV3 har i den siste software-oppgradering fått innkludert Icloud som mulighet. Har prøvd å lese meg opp ved hjelp av internett hva dette innbærer uten å helt forstå.

Har vi her i Norge med norsk versjon av Apple TV3 fått samme oppgradering når det gjelder Icloud-muligheter som i USA? På min Apple TV3 med siste software-oppdatering mener jeg å se at det bare er mulighet for icloud-bildestrøm og ikke "Iclud videos" og "airplay from Icloud". Har jeg tolket dette rikitg?

Hvis jeg tar feil angående dette. Må jeg nå bare logge meg inn på Icloud vi innstillinger på Apple TV3, og nye apper vil nedlastes? Hvis noen har funksjonen "Icloud videoes" og "airplay from Icloud" hadde jeg satt veldig pris om det kunne fortelle litt hvordan det fungerer i praksis. Hvordan er kvaliteten på streamingen? Hvor mye bruk av har du av disse funksjonen? Osv.

-ourkid

Bilde
medlem i 132 måneder
 

Re: Apple TV3 med Icloud?

Innleggav iBård » ons 27.11.2013 21:49

Funksjonene du nevner gjelder for filmer og trailere du selv har laget med iMovie. Der har du nå et valg som lar deg laste filmene opp til iCloud og da dukker de opp på apple tv. Fungerer helt fint, har brukt dette endel i det siste.

Edit:Appen du ser filmer/trailere på via iCloud heter iMovie Theater og ligger allerede tilgjengelig på Apple tvs startskjerm hvis du har oppdatert den.

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Apple TV3 med Icloud?

Innleggav ourkid » tor 28.11.2013 19:47

iBård skrev:Funksjonene du nevner gjelder for filmer og trailere du selv har laget med iMovie. Der har du nå et valg som lar deg laste filmene opp til iCloud og da dukker de opp på apple tv. Fungerer helt fint, har brukt dette endel i det siste.

Edit:Appen du ser filmer/trailere på via iCloud heter iMovie Theater og ligger allerede tilgjengelig på Apple tvs startskjerm hvis du har oppdatert den.



Okay. Da forstår jeg mer. Takk for informasjon!
medlem i 132 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron