Sky Sports på norsk apple tv?

Diskusjon rundt Apple TV

Sky Sports på norsk apple tv?

Innleggav mcleif » tor 19.12.2013 10:30

http://www.appletvhacks.net/2013/12/17/ ... rKt1fTuLz4

Noen som vet om vi kan få til dette i Norge?
medlem i 185 måneder
 

Re: Sky Sports på norsk apple tv?

Innleggav Macca » tor 19.12.2013 13:33

Er usikker, det første du må ha er en UK iTunes-konto, siden beløpet skal trekkes fra denne. Da trenger du enten gavkort til UK iTunes Store, eller et britisk kredittkort.

Om det er noen sperre av utenlandske IP-adresser vet jeg ikke, men hvis det er det, så må du jo gå via en proxy, VPN eller liknende.

Prisen på £9.99 for 24 timer er jo i overkant drøyt spør du meg...

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: Sky Sports på norsk apple tv?

Innleggav mcleif » tor 19.12.2013 19:02

takk for svar!

Siden US kontoene ikke bryr seg om ip adresser, så skal vel kansje UK også gå?

Men så etterpå at 9.99£ var for dagspass, ikke månedspass.. så da ble det lite interesant..
medlem i 185 måneder
 

Re: Sky Sports på norsk apple tv?

Innleggav ourkid » tor 19.12.2013 19:20

mcleif skrev:http://www.appletvhacks.net/2013/12/17/sky-sports-now-available-on-apple-tv-for-uk-users/#.UrKt1fTuLz4

Noen som vet om vi kan få til dette i Norge?



Hadde vært sinnsykt bra med sky sport på Apple TV! Regner med at det finnes alternativer for abonnement på sky sport appen. Ikke uvanlig med en dyr dagspass og en "rimeligere" alternativ for månedspass på gjerne 40-50 pund, eller hva? Håper det finnes flere alternativer uten om dagspass!
medlem i 132 måneder
 

Re: Sky Sports på norsk apple tv?

Innleggav Macca » fre 20.12.2013 0:39

mcleif skrev:Siden US kontoene ikke bryr seg om ip adresser, så skal vel kansje UK også gå?

Både iTunes US og iTunes UK går fint uten US/UK-IP-adresse (har selv begge deler), men jeg tenkte mer på selve streamen. Ville tro at det streames direkte fra Sky's servere (men vet ikke), og da er det vel sannsynlig at de blokkerer utenlandske IP-er. Det gjør de (Sky) i hvert fall med de andre streaming-tjenestene sine.

Når det er sagt: Jeg ville elsket å fått Sky Sports i Norge til en overkommelig pris. Forhåpentligvis kommer de med mer gunstige månedspass etter hvert ;)

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: Sky Sports på norsk apple tv?

Innleggav Jonaldo93 » ons 25.12.2013 18:27

Hadde vært helt fantastisk hvis dette gikk an. Hvis noen får det til så ikke glem og si ifra :-)

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Sky Sports på norsk apple tv?

Innleggav s0et-t0s » tir 11.03.2014 17:00

Er det noen som fant ut om dette gikk ann ?
Er veldig interessert i å skaffe meg skysports :D
medlem i 196 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron