FEIL etter oppdatering ATV3

Diskusjon rundt Apple TV

FEIL etter oppdatering ATV3

Innleggav ghostoso » søn 09.03.2014 17:27

Hei, er det flere som sliter med å koble til ATV3 til macbook air?
Hjemmedeling i itunes er på.
Logga på min konto.
Nettverk er det kobla til.
Etter den siste oppdatering på ATV3 klarer ikke noe enhet å finne ATV3. Prøvd med macbook air, iphone og ipad. Air video server er på. Men jeg for ikke airplay icone opp på macbook air, på iphone er kun mulighet til å koble seg til iphone og ikke ATV3.
Er det noen der ute som har peiling på dette?
medlem i 159 måneder
 

Re: FEIL etter oppdatering ATV3

Innleggav PaulusA » søn 23.03.2014 20:01

Heisan, min første gjetning er at du bør sjekke nettverksinnstillingene på ATV3. Alternativt slå av både router og koble fra strømmen på ATV3 i et par minutter. Lykke til!
medlem i 133 måneder
 

Re: FEIL etter oppdatering ATV3

Innleggav iEirik » tir 25.03.2014 14:16

Jeg har problemer med at airplay fra ipad og iphone detter ut ved jevne mellomrom etter siste oppdatering.
medlem i 185 måneder
 

Re: FEIL etter oppdatering ATV3

Innleggav PaulusA » tor 10.04.2014 15:18

Hei,

Et typisk problem med ATV3 er at den "detter ut", da må man slå den av og på (dra ut pluggen en stund), en restart hjelper ikke alltid.
Jeg har selv sett at antall ganger jeg må gjøre dette er kraftig redusert etter at jeg begynte å kable ATV.
medlem i 133 måneder
 

Re: FEIL etter oppdatering ATV3

Innleggav LCD » tor 10.04.2014 19:08

Hei

Kabling er uten tvil tingen om man har litt "dropout" og problemer med at det faller ut litt nå og da eller oppkoblingsproblemer
WIFI er fremdeles veldig følsomt for forstyrrelser og problemer i dens nærhet
Vi som har vokst opp med to blekkbokser med snor i mellom kabler ting som står "stille" og holder oss til surfing på nettet + email på trådløst
Har over 100 meter med kabel i huset da jeg for noen år fant ut at WIFI ( Will Ikke Finne Internett ) er fremdeles litt on/off pga ytre forstyrrelser

Bilde
medlem i 147 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere