Stor glede av Apple Tv

Diskusjon rundt Apple TV

Stor glede av Apple Tv

Innleggav monica1970 » tir 08.04.2014 19:05

Har satt opp Apple Tv og lurer om det er mulig å bruke kun tastatuet. Har en B.T tastatur som er koblet mot Apple Tv, og jeg lurer bare på hvor på tastatuet svarer mot menyknappen (som er på Remoten som var med Apple Tv).
Er ikke glad bruke remoten ettersom den setter i gang musikk på maskina jeg har på stua.
Fins det mulighet i Itunes å slå av den funksjonen ?
Når man trykker på playknappen for å se film( Netflix), starter maskina jeg har på stua samtidig. Irriterende.
Er forøvrig fornøyd med Apple Tv, og etter har studert innholdet Apple tv programmer er man ganske fornøyd.

En annen ting. Koblet ipad mot Apple Tv og det var suverent. Etter ha koblet fra Apple Tv, så registrer jeg at Wifi den går hele tiden. Dvs at den sirkelen ved siden av WIFI ikonet snurer hele tiden. Hvodan får jeg avbrutt det når ipad er koblet fra Appel tv.
medlem i 225 måneder
 

Re: Stor glede av Apple Tv

Innleggav Coopmega » tir 08.04.2014 21:08

Deaktivere fjernkontroll i OSX
Systemvalg/Sikkerhet og personvern/Personvern/Avansert../
Huk av for:
Deaktiver infrarød mottaker for fjernkontroll
medlem i 137 måneder
 

Re: Stor glede av Apple Tv

Innleggav monica1970 » man 14.04.2014 21:24

Takk for hjelpen. Hvordan kan man få BT tastatur til å ta over alle funksjonene på A.Tv. Kanskje du har svaret på hvordan man kan bruke tastaturet helt full ut, uten bruke fjernkontrollen..
medlem i 225 måneder
 

Re: Stor glede av Apple Tv

Innleggav Coopmega » tir 15.04.2014 18:42

medlem i 137 måneder
 

Re: Stor glede av Apple Tv

Innleggav monica1970 » fre 18.04.2014 3:41

Dette skal jeg teste ut. Men det er veldig bra med AT. at man kan se NRK og andre tv serier på ved koblet mot imac. Glimrende for de som har gått glipp av program. Siden jeg har HD tv, så er det meget moro se programmer fra div tv kanaler. Og når man abbonerer på Tv2 og Tv norge så var det stas man kunne se det på selve tv for de minste.
medlem i 225 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]