Konventere DVD til å spille på Apple TV - HandBrake - Beamer

Diskusjon rundt Apple TV

Konventere DVD til å spille på Apple TV - HandBrake - Beamer

Innleggav Kristin1814 » søn 21.09.2014 11:59

Hei
jeg har mange DVD'er som jeg gjerne vil konventere slilk at de kan spilles på Apple TV.
Jeg har prøvd Handbrake. Den tok 2 av 30 filmer. Resten blir bare hakkete og pixlete, eller jeg får feilmelding.

Jeg ser ikke vitsen med Apple TV om jeg ikke får konventert over filmene. Det var eneste grunnen til jeg kjøpe AppleTV. Jeg er ikke interresert i Nexflix eller HBO... Trodde dette skulle være en enkel sak.

Noen som kan fortelle meg hvordan Handbrake funker... Det gjør ihvertfall ikke det hos meg..

Jeg har også kjøpt Beamer for å kunne spille DVD av via den. Den tok bare 1 av alle DVD'ene... Bortkastete penger der.

Jeg har prøvd å stille spørsmålene på tidligere tråder her, uten å få noe svar. Derfor dette innlegget.
medlem i 218 måneder
 

Re: Konventere DVD til å spille på Apple TV - HandBrake - Be

Innleggav Gutten i Røyken » søn 21.09.2014 13:38

Nå har jeg ikke brukt handbrake på flere år, men et raskt søk på den offisielle siden sier ... "Supported Input Sources:
Handbrake can process most common multimedia files and any DVD or BluRay sources that do not contain any kind of copy protection.
"... det vil si at DVD'en eller Blu-Ray filmen må først dekrypteres.

    To stegs prosess
  • Dekrypter filmen, anbefaler MakeMKV
  • Komprimer filmen du har dekryptert med handbrake. Bruk gjerne AppleTV preset innstillingen for enkelthetens skyld.
medlem i 125 måneder
 

Re: Konventere DVD til å spille på Apple TV - HandBrake - Be

Innleggav Kristin1814 » lør 22.11.2014 20:53

Takker :-D dette funket :-)
medlem i 218 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]