Få bilder i Min bildestrøm Apple TV2

Diskusjon rundt Apple TV

Få bilder i Min bildestrøm Apple TV2

Innleggav bebe12 » ons 03.06.2015 12:52

Hei.

I min bildestrøm under icloud bilder på min Apple tv 2, så dukker bare et lite fåtall av hele bildesamlingen min opp. På min macbook Air mid 2011, så har jeg nyeste yosemite installert med det nye bilde programmet. Synkroniseringen mellom macen og min iphone fungerer utmerket, men skjønner ikke hvorfor bare ca 10 bilder av mine 200 dukker opp på min apple tv. Gjorde nylig en gjennoppretting av apple boksen, men dette hjalp ikke.

Noen som vet om en løsning? :-)
medlem i 181 måneder
 

Re: Få bilder i Min bildestrøm Apple TV2

Innleggav el-nico » fre 05.06.2015 12:59

Hei.
Jeg har ingen direkte løsning, men dette fant jeg ut da jeg gjorde det samme:
Ting tar tid.
Det tok tid for Bilder å få bildene jeg ville dele opp i skyen og tilgjengelig for bilderfremvisning på ATV. Mac måtte stå på, Bilder måtte få lov til surre og gå over natten.
Og jeg har god båndbredde :)

Jeg var også nødt til å logge meg av ATV og på igjen.

Mulig du bare må la Bilder få lov til å jobbe litt, hvis det andre stemmer.
medlem i 177 måneder
 

Re: Få bilder i Min bildestrøm Apple TV2

Innleggav Halion51 » fre 05.06.2015 19:10

Bilder skulle jo bli så mye bedre enn iPhoto men her går alt mye tregere. Tidligere når jeg tok et bilde med iPhonen så dukket bilde opp på mine andre enheter ganske omgående, men nå går det flere timer.... ;-( . I tillegg er det mye som ikke er lett forståelig i forhold til bruk via AppleTV. Håper dette vil bli rettet opp i. For min del så var det i iPhoto enklere å legge ut bildemapper til AppleTV enn nå........

Brukerens avatar
medlem i 147 måneder
 

Re: Få bilder i Min bildestrøm Apple TV2

Innleggav bebe12 » fre 05.06.2015 19:27

Det stemmer nok det dere sier :-) Får vel bare gi det litt tid, så kommer det nok. Optimalt er det ialle fall ikke.
medlem i 181 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]