Nye Apple TV med Siri

Diskusjon rundt Apple TV

Re: Nye Apple TV med Siri

Innleggav kurka » tir 03.11.2015 15:36

"It just works..." lissom

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Nye Apple TV med Siri

Innleggav User » ons 04.11.2015 23:18

@Mopeta. Hvis ATV4 nå er satt opp som norsk, hva må til for å få Siri til å fungere? hva må forandres av innstillinger osv for å i det hele tatt få testet på engelsk?
Det skjedde ingenting når jeg forandret språk og region... bytte iTunes innlogging også?

Jeg gikk egentlig på nett for å sjekke om fjernkontrollen faktisk VAR identisk med Siri fjernkontrollen som omtales på Apple.com, men utifra hva du skrev, så trenger jeg ikke lete lenger etter dette altså?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Nye Apple TV med Siri

Innleggav Morse » tor 05.11.2015 1:12


Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Nye Apple TV med Siri

Innleggav kurka » tor 05.11.2015 12:05

Nei, det er fysisk samme fjernkontroll.

Hvorfor Siri ikke funker på norsk:
"Because a core feature is the movie and TV show search, Apple tunes Siri in every country by teaching it about pronunciation characteristics for movie and TV show titles. Phonetic speech of actor names, films and directors vary drastically in different countries.

So Apple has to go through each country, add the differences in speech to the Siri database, so the overall user experience of searching for things is faster and more accurate"

http://9to5mac.com/2015/11/04/siri-appl ... -tv-shows/

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Nye Apple TV med Siri

Innleggav TheRealChristoffer » tor 05.11.2015 13:36

skulle starte apple tv i dag og den var veldig treg på å starte. virker osm kontrolleren av av. flere som opplever treg oppstart?

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Nye Apple TV med Siri

Innleggav Mopeta » lør 07.11.2015 1:05

User skrev:@Mopeta. Hvis ATV4 nå er satt opp som norsk, hva må til for å få Siri til å fungere? hva må forandres av innstillinger osv for å i det hele tatt få testet på engelsk?
Det skjedde ingenting når jeg forandret språk og region... bytte iTunes innlogging også?

Jeg gikk egentlig på nett for å sjekke om fjernkontrollen faktisk VAR identisk med Siri fjernkontrollen som omtales på Apple.com, men utifra hva du skrev, så trenger jeg ikke lete lenger etter dette altså?


Jeg har satt språk til Engelsk og region til USA. iTunes og app store er satt på min Amerikanske konto. Mulig det er det som gjør det...?
medlem i 188 måneder
 

Forrige

Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]