Apple TV takker for seg

Diskusjon rundt Apple TV

Apple TV takker for seg

Innleggav macline » fre 11.09.2015 21:17

Har hatt Apple TV bare et par uker, men opplever stadig den slutter å funke midt i en film. Før har den plutselig begynt å virke igjen ved å trykke på "meny" på fjernkontrollen, men denne gangen får jeg den ikke i gang igjen i det hele tatt. Internett funker som det skal, routeren er ny og står rett ved Apple TV'n, har også prøvd å ta ut kontakten og sette det inn igjen. Lampa lyser men det er hverken lyd eller bilde på TV'n. Kan ikke si jeg er videre imponert over denne lille boksen så langt.
medlem i 191 måneder
 

Re: Apple TV takker for seg

Innleggav Valotunk » fre 11.09.2015 21:43

Det første du prøver er følgende:

https://support.apple.com/no-no/HT202118

Forøvrig er ikke Apple TV feilfri. Jeg har selv 2 stk som har fungert prikkfritt, men en kamerat av meg har fått byttet et tilsvarende antall lite samarbeidsvillige Apple TV på reklamasjon.
medlem i 198 måneder
 

Re: Apple TV takker for seg

Innleggav macline » fre 11.09.2015 22:44

Glemte å skrive at jeg har sett supporten du linker til. Men jeg kan ikke omstarte Apple TV når det ikke vises noe på skjermen i det hele tatt... og strømmen har jeg som sagt prøvd å slå av og på. Var ikke noen andre råd der som var relevante.

Alt begynte å funke igjen etter en halvtime med blå skjerm på tv'n... får vel ringe support mandag.
medlem i 191 måneder
 

Re: Apple TV takker for seg

Innleggav Valotunk » lør 12.09.2015 0:17

Du trenger ikke bilde på skjermen for å gjenopprette til fabrikkinstillinger som forklart i linken til Apple Support.
medlem i 198 måneder
 

Re: Apple TV takker for seg

Innleggav macline » lør 12.09.2015 12:05

Nei, det er sant- jeg har ikke prøvd å gjenopprette apple tv via mac. Får prøve det neste gang det skjer, og rote fram en mini-usb kabel så lenge. :-)
medlem i 191 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]