Apple TV 4 og HBO NORDIC

Diskusjon rundt Apple TV

Apple TV 4 og HBO NORDIC

Innleggav Bassen » tir 27.10.2015 11:30

Kommer HBO nordic som app til den nye Apple tv'en eller må man fortsatt bruke Airplay ?
medlem i 159 måneder
 

Re: Apple TV 4 og HBO NORDIC

Innleggav Johnny Gleden » tir 27.10.2015 12:39

Hei

For å få et mest riktig svar og ikke bare synsing ville jeg stillt spørsmålet til HBO Nordic

Sakset fra HBO Nordic sin informasjonsside
---------------------------------
Om du har noen spørsmål vennligst kontakt vår kundetjeneste på kundetjeneste@hbonordic.com eller ring oss man - fre mellom 10.00 og 20.00 (lør - søn 12.00 - 18.00) på 800 17 370. Oppgi gjerne din registrerte e-postadresse når du kontakter kundeservice så vil vi raskere kunne hjelpe deg.
medlem i 119 måneder
 

Re: Apple TV 4 og HBO NORDIC

Innleggav Bassen » tir 27.10.2015 15:18

Da har jeg gjort det, og her er svaret jeg fikk:
"Tusen takk for din interesse for vår tjeneste!
Vi har dessverre ikke støtte for Apple TV pr dags dato.
Det er også slik at vi ikke ut med informasjon rundt teknisk utvikling før vi er klare til å lansere tjenesten på nye enheter eller kommer med større oppdateringer.

Vi skal absolutt sende ditt ønske og tilbakemelding videre til våre utviklere, og så fort vi vet mer annonserer vi det på facebook, twitter og i vårt nyhetsbrev – så følg gjerne med der.
Du kan forøvrig klikke på linken under for andre alternative måter å se HBO Nordic på:
http://hbonordic.com/how-to-watch-hbo"
medlem i 159 måneder
 

Re: Apple TV 4 og HBO NORDIC

Innleggav krovoll » tir 27.10.2015 15:49

Sitter her og glor på Narcos i glitrende UHD / 4 k
... Netflix på Roku 4.

Og neste på aftenens glæder er Game of Thrones sesong 3 i glossy HD
... Native hbo nordic app på min Samsung 6 serie 2015 med full 4k

--------

Jeg må bare beklage, apple tv 4 var på vei inn i mitt hjem og stue,
Men nei, den ble avbestilt, apple produkter er nok forbigått av teknologisk overlegenhet
hos konkurentene.
Litt trist egentlig

PS
Der dukket sannelig HBO Nordic appen opp på PS 4 også ....
medlem i 232 måneder
 

Re: Apple TV 4 og HBO NORDIC

Innleggav therock » søn 01.11.2015 22:47

krovoll skrev:Jeg må bare beklage, apple tv 4 var på vei inn i mitt hjem og stue,
Men nei, den ble avbestilt, apple produkter er nok forbigått av teknologisk overlegenhet
hos konkurentene.
Litt trist egentlig


Hehe, det der var dagens! Med unntak av 4k video (som uansett svært få leverer pt), kan du utbrodere hvor du mener Apple TV er forbigått av Roku 4 og Samsungs "smart-tv"?

HBO Nordic ligger forresten i App Store, så bare å legge inn bestillingen igjen :)
medlem i 248 måneder
 

Re: Apple TV 4 og HBO NORDIC

Innleggav jaknudsen » man 02.11.2015 12:03

Jeg tror det var nettopp 4k krovoll tenkte på.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Apple TV 4 og HBO NORDIC

Innleggav jerry.c.bush » man 02.11.2015 12:55

Mine tv kan ikke engang vise 4k materiale... kommer nok heller ikke hus før neste bytte av tv, minst. Jeg kjøpte nytt hoved tv for ca 2 år siden og det skal, i alle fall, vare like lenge som den jeg byttet den ut med, som har vært hoved tv i 8 år. Den ble nedgradert til soveroms tv når den nye kom i hus... ;)

Det jeg vil frem til er at det ikke nødvendigvis er så mange som spenner skjorta og enda litt på ny tv. For at jeg selv skal investere i en tv med 4k støtte så må teknologien bli bedre og billigere. Ja, man får 4k tv til en "billig" penge, men hva får man da? Og hva får man om man velger en "vanlig" FHD tv til samme pris i stedet? Har vi nok båndbredde til å kjøre flere 4k streamer samtidig i et hjem? Jeg lar spørsmålene stå åpne. :-P

Et eks: Vi er flere i familien som streamer innhold samtidig, dette til flere tv og Apple TV tilknyttet, iPader og også Macer. Vi er jo stort sett hjemme samme tid, og da blir det jo da også til at alle bruker nettet samtidig. Det går bra i dag da vi "bare" har FHD, men hva skjer om alle skal streame 4k til hver enhet? Og ja, vi har en "bra" linje (150/150), men alt foregår trådløst og det er ikke noe alternativt og legge kabel. Det er det for mye arbeid som skal til for å få utført.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 


Re: Apple TV 4 og HBO NORDIC

Innleggav therock » man 02.11.2015 20:56

jaknudsen skrev:Jeg tror det var nettopp 4k krovoll tenkte på.


Derfor jeg skrev "med unntak av 4k", for det tilbyr som kjent ikke AppleTV. Apple har heller aldri vært kjent for å være først ute med ny teknologi, men gjøre det riktig når de først gjør det.

Jeg tolket krovoll sin kommentar som at han/hun mente Apple-produkter *generelt* er forbigått av konkurrentene, noe som jeg er totalt uenig i. Nå vil jeg uansett ikke anse en set-top-box med innebygd vifte (Roku 4) som state-of-art-teknologi i 2015 :)
medlem i 248 måneder
 

Re: Apple TV 4 og HBO NORDIC

Innleggav krovoll » tir 03.11.2015 11:44

Jeg har ALLTID vært den første med de siste Apple produkter.
Helt siden jeg leverte min siste PC til renholdsverket i 2004 og kjøpte en PowerPC

Så årene har gått med Apple TV, Mac Mini, Power PC, Iphone 3 og 4 og alle generasjoner Ipad.

Nå i 2015 er Apple som alltid har vært powered by Samsung (ssd, hd, ram, cpu) desverre forbigått av den koreanske læresvennen.

Svennen har tatt mesterbrevet.

Jeg kunne selvfølgelig kjøpt meg Iphone, A TV 4, klokka og de andre Apple dingser, men det ville blitt av ren nostalgi, IKKE for å tilføre meg selv noen nye banebrytende hightech gadgets.

Derfor ble 2015 året jeg switchet igjen, selvfølgelog S6 Edge + /hva har 6S å stille opp med? En ny 4k TV, Samsung selvfølgelig, strømmer NRK, HBO Nordic og Netflix UHD (USA ed) som en gud og Roku 4 /det er ikke bare Netflix UHD, hva med cross app søk på ATV?? Og seiko kinetic til nitusen, sorry jeg ble for gammel til den type wearables

Men rett skal være sagt. Jeg har jo som sagt Samsung 4K TV, er jo total hjemmkino freak, der har jeg det jeg trenger (Yamaha 2030, to SVS subs, syv PSB og Oppo 103). Koranere og Sony fikser aldri nettbrett -- Dette skriver jeg på Belking ultimate pro med en Ipad air 2 /128 gb 4g, Ipadden er som jeg ser det, det eneste Apple produkt som absolutt ingen kokurrent klarer å matche.

Det jeg sliter med er bosted. Borettslaget består av old farts som nekter å ta inn ny teknologi. Jeg ser en koblingsboks ute på tomtegrensa, der er terminert en fiberkabel fra Loqal. Ville gitt meg 1000 opp og ned. Men nei. Gamlingene ville ikke ha noe annet enn menighetsbladet og Dagsrevyen. Så det forblir de gamle coax/ kobberkablene til Telenor her i heimen med sine usle 100/20. Men min nye Asus rt ac 68 forbedret jo wifi vesentlig i fht zyxel røkla Canaldigital villr prakke på meg...
medlem i 232 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]