Apple TV 4 input delay

Diskusjon rundt Apple TV

Apple TV 4 input delay

Innleggav ezpRado » fre 27.11.2015 19:19

Hei.

Stort sett fornøyd med Atv4, men synes forsinkelsen mellom input på remote'n og reaksjon på atv'en er et problem - Spesielt i spill. Det er snakk om millisekunder, men i spill er 1/1 respons viktig.

Er det flere her som opplever dette eller kan jeg ha fått en enhet med feil?

Har søkt rundt på nettet, og er overrasket over å ikke finne andre som mener det samme.


Mvh.
Espen
medlem i 197 måneder
 

Re: Apple TV 4 input delay

Innleggav Nikolay » lør 12.12.2015 11:07

det er nok ikke feil. 1/1-respons får du uansett ikke med trådløs tilkobling og TV. om spillrespons er viktig for deg er apple tv feil boks å spille på.

Brukerens avatar
medlem i 122 måneder
 

Re: Apple TV 4 input delay

Innleggav ezpRado » lør 12.12.2015 15:32

Hm. Rart at ingen andre brukere eller anmeldere har nevnt det. Er ingen hardcore gamer, men det er likevel ganske påfallende hos meg. Mange TvOS-spill er jo spill som baseres på nettopp timing og nøyaktighet - F.eks. Breakfinity.

Mvh.
Espen
medlem i 197 måneder
 

Re: Apple TV 4 input delay

Innleggav Morse » søn 13.12.2015 2:50


Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Apple TV 4 input delay

Innleggav ezpRado » søn 13.12.2015 19:31


Ja, det var veldig generelt og dessverre fullstendig irrelevant i forhold til mitt spesifikke spørsmål ;)

Edit:

Nikolay skrev:det er nok ikke feil. 1/1-respons får du uansett ikke med trådløs tilkobling og TV. om spillrespons er viktig for deg er apple tv feil boks å spille på.

Men hva med Playstation 4 - Den bruker også bluetooth mellom kontroll og konsoll, men der oppleves 1/1 respons hos meg.

Mvh.
Espen
medlem i 197 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere