Gratis oppdatering til CS6?

Gratis oppdatering til CS6?

Innleggav GoldenHymn90 » tor 22.03.2012 18:47

Jeg kjøpte Adobe CS5.5 Design Premium pakken for kort tid siden – den 28. februar, for å være presis. Jeg ser Adobe nå har lagt ut Photoshop CS6 til beta-test, og har også meddelt at hele CS6-pakken kommer i løpet av april. Tror dere det er mulig for meg å oppgradere uten kostnader med tanke på at det ikke var veldig lenge siden jeg kjøpte CS5.5-pakken, samt at kjøpet skjedde etter at Adobe hadde annonsert CS6?
medlem i 166 måneder
 

Re: Gratis oppdatering til CS6?

Innleggav ddybing » tor 22.03.2012 18:50

Billig er nok mulig, men kostnadsfritt tror jeg absolutt ikke. De driver jo faktisk "serious business", og hadde nok tapt ganske mye på å gi bort CS6 til alle CS5 kunder. En billigere oppdatering er nok mer sannsynlig :)

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Gratis oppdatering til CS6?

Innleggav GoldenHymn90 » tor 22.03.2012 19:02

Takk for svar! Jeg mener dog å ha lest at noen mente Adobe lar CS5.5-kundene som hadde kjøpt produktet etter at CS6 ble annonsert, skulle få gratis oppdatering. Men det blir vel kanskje ønsketekning?
medlem i 166 måneder
 

Re: Gratis oppdatering til CS6?

Innleggav gvalstad » tor 22.03.2012 19:07

Hva sier Adobe?
medlem i 190 måneder
 

Re: Gratis oppdatering til CS6?

Innleggav GoldenHymn90 » tor 22.03.2012 19:30

Det er det jeg er usikker på. Var noen som kommenterte på Adobe-pagen på Facebook at de alltid har brukt å tilby gratis oppdatering for kundene som kjøpte en eksisterende CS-pakke etter at en versjonoppgradering har blitt annonsert. Men jeg får ringe dem i morgen, for kundeservicen var stengt nå.
medlem i 166 måneder
 

Re: Gratis oppdatering til CS6?

Innleggav ddybing » tor 22.03.2012 20:59

So if Adobe continues as they anticipate, anybody who is running CS5 (or CS5.5) right now will be able to get low upgrade pricing to CS6 (or CS6.5) until that cycle completes in mid-2014. That’s over two years from now.

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Gratis oppdatering til CS6?

Innleggav GoldenHymn90 » tor 22.03.2012 23:28

Jeg kontaktet Adobe via Facebook, og fikk en link som blant annet innehold dette avsnittet:

You might be eligible for a complimentary upgrade if you bought your software product (full or upgrade) soon after a new version was announced. To find out if your purchase falls in the eligibility period, contact Adobe to chat with an agent (English only). For other languages, select an option from the Need A Different Country Or Region menu.


URL-en i sin helhet finner her:
http://helpx.adobe.com/x-productkb/policy-pricing/upgrade-policy-product-announcement.html

Ut fra den informasjonen klarer jeg dog ikke å komme til et svar. Hva tror dere?
medlem i 166 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]