iPhoto synkronisering virker ikke.

iPhoto synkronisering virker ikke.

Innleggav Voodoosurf » tor 09.08.2012 18:10

Når jeg har tatt bilder med iPhone ligger de i kamerarull mappen.
Jeg kobler så til mac med synkronisering i iTunes det som da skjer er at bildene ligger riktig i iPhoto på mac`en men de blir ikke synkronisert inn til iPhonen så den eneste måten jeg kan se bildene på iPhone er at de blir beholdt i kamerarull mappen.
Jeg har ikke på bildestrøm men huket av at alle bilder skal synkroniseres i iTunes.
Jeg har sjekket og dobbelt sjekket alle innstillinger men synkroniseringen fungerer bare ikke.
De blir altså overført til mac`en men ikke overført til bilder mappen på iPhonen.
Den eneste måten å få det til er å slette library ipod photo cache - men det må gjøres hver gang før synkronisering.
Er det en eller annen preferansefil som har "låst" seg ?

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: iPhoto synkronisering virker ikke.

Innleggav Voodoosurf » fre 31.08.2012 15:15

Ingen kloke hoder som har noen tips om dette ?

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: iPhoto synkronisering virker ikke.

Innleggav Glenda77 » lør 02.08.2014 4:05

Samme problem her, merkelig at ingen Apple hoder klarer forklare hvordan dette kan løses :(
Jeg har 48 bilder i et av mine iPhoto album, jeg synker med iTunes, men uansett hva jeg gjør ligger det bare 36 bilder i det samme albumet på iPad og iPhone :(( OG JA, jeg har Mac!
medlem i 187 måneder
 

Re: iPhoto synkronisering virker ikke.

Innleggav acimi » lør 02.08.2014 17:49

Aldri opplevd dette? Altså, dere syncer to ganger, sant? Altså, først syncer dere bildene over til iphoto (ved å koble telefonen til macen), så går dere inn på iphone i itunes og trykker synkroniser en gang til?
medlem i 194 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron