Lagre i Word?

Lagre i Word?

Innleggav adsum » søn 16.02.2014 18:30

Jeg har nettopp innstallert Maverick, 10.9.1, og rett etter ble Officepakka (som jeg la inn på nytt etter harddiskkræsj) også oppdatert.

Noe nytt har inntruffet. Når jeg skriver et dokument i Word, og skal lagre det, foreslår maskinen at jeg kan lagre det i "Dokumenter". Men jeg får ikke spesifisert lagringen til å "lande" i en av de mange katalogene i "Dokumenter". Irriterende, det beyr jo at jeg må gjøre dette manuelt i Finder etterpå.

Jeg vet ikke hvilken av de to oppdateringene som har ført til dette, men det må vel være en av dem.

Noen som kan hjelpe meg?
medlem i 185 måneder
 

Re: Lagre i Word?

Innleggav jerry.c.bush » søn 16.02.2014 19:18

Se her:

Bilde

Kan det være til hjelp?

:D

Kan legge til at dette gjelder alle programmer du vil lagre fra...

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Lagre i Word?

Innleggav adsum » søn 16.02.2014 19:30

Oj, der var det et alternativ, ja. flaut at jeg ikke har sett det, men tusen takk
medlem i 185 måneder
 

Re: Lagre i Word?

Innleggav jerry.c.bush » søn 16.02.2014 21:36

Du er ikke den første... :D Blir helt sikkert ikke den siste heller. =-O

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]