Ustabile apple produkter

Ustabile apple produkter

Innleggav runep » tir 18.02.2014 20:42

Har i de siste dagene hadd ustabile apple produkter.

Med det mener jeg f.eks at apple store ikke fungerer, jeg får ikke opp bilder på sider som feks elkjøp. Safari finner ikke tjener......Problemene er veldig av/på. Har eliminert bort det trådløse nettverket. Kjører med kabel rett fra vegg.

Noen som opplever det samme?

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Ustabile apple produkter

Innleggav Valotunk » tir 18.02.2014 23:01

Tøm loggen i Safari og restart ruter.

Forøvrig kan problemet ligge hos din internettleverandør.
medlem i 199 måneder
 

Re: Ustabile apple produkter

Innleggav Skilpadde » ons 19.02.2014 1:23

Vi har også store problemer med bla. Safari. Både på mac og iphone... Vi har tenkt at det var internettet vårt, men hvis det er flere som opplever det samme kan det jo hende det er noe annet :/ Aner ikke hvordan jeg skal få fikset det da, så endte med at jeg bare måtte bytte nettleser. På macen er det jo ikke noe problem, men sliter litt mer med iphonen...
medlem i 138 måneder
 

Re: Ustabile apple produkter

Innleggav Stereo Mac » ons 19.02.2014 11:37

Europa har blitt utsatt for det hittil største DDoS angrepet i historien de siste to ukene, mange som har opplevd mye rart som ikke fungerer fra diverse ISP. Mulig det er dette dere er blitt et utiltenkt offer av?

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Ustabile apple produkter

Innleggav schnellpanzer » ons 19.02.2014 14:56

De gangene jeg har hatt trøbbel med trege nettsider de siste dagene, har jeg kjørt samme side i forskjellige browsere, både i windows og OSX. Sidene oppførte seg likt i alle alternativer.
Har god tro på det Stereo Mac sier i posten over her.
medlem i 145 måneder
 

Re: Ustabile apple produkter

Innleggav runep » tor 20.02.2014 0:57

Bruker Loqal GET....hørte også om flere som med internet fra GET som har problem.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]