lurer på hva dette betyr i konsoll?

lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav Freddan. » lør 22.02.2014 0:19

21.02.14 22:43:01,000 kernel[0]: Network delay is not specified! Defaulting to 0x384
21.02.14 22:43:01,000 kernel[0]: Network delay is not specified! Defaulting to 0x384
21.02.14 22:43:01,000 kernel[0]: Network delay is not specified! Defaulting to 0x384

21.02.14 21:14:11,589 secd[200]: SecDbItemInsertOrReplace INSERT failed: The operation couldn’t be completed. (com.apple.utilities.sqlite3 error 19 - reset: [19] columns acct, sdmn, srvr, ptcl, atyp, port, path, agrp, sync are not unique sql: INSERT INTO inet(rowid,cdat,mdat,desc,icmt,crtr,type,scrp,labl,alis,invi,nega,cusi,prot,acct,sdmn,srvr,ptcl,atyp,port,path,data,agrp,pdmn,sync,tomb,sha1)VALUES(?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?))
medlem i 123 måneder
 

Re: lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav Valotunk » lør 22.02.2014 1:58

Hva er det egentlig du prøver å utføre?
medlem i 198 måneder
 

Re: lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav Freddan. » lør 22.02.2014 13:24

Jeg prøver ikke å utføre noen ting, fikk akkuratt maskinen tilbake fra apple der de har reinstallert operativsystemet forde de sa at det var noe feil i det. Dette fant de ut når de feilsøkte maskinen.

Har siden jeg kjøpte maskinen opplevd den som litt ustabil på flere ting og levert den inn men uten at de har funnet noe. Nå maste jeg skikkelig på de og da feilsøkte de og så at det var noe feil på operativsystemet.

Da blir jeg nysgjerrig på hva f eks dette betyr.
medlem i 123 måneder
 

Re: lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav hanharal » lør 22.02.2014 17:12

Hva slags Mac bruker du og hvilket versjon av OS X?
medlem i 159 måneder
 

Re: lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav Freddan. » lør 22.02.2014 17:50

Jeg har en Imac 2,7 8gb ram 1600 mhz ddr 3. OS X 10.9.1

Sikkert jeg som spør litt dumt om sånt som det i den konsol men grunnen er forde jeg har opplevd at maskinen funker dårlig med photoshop elements helt siden jeg kjøpte den! Den har også vært litt småtreig selvom jeg bare har hatt ca 90gb på den. Jeg har opplevd at den ikke har villet skru seg av, og flere ting

Har levert den inn 2 ganger og nå sa de at det var noe galt med operativsystemet og formaterte og la inn maverics helt på nytt.
Jeg har fra timemachine da bare tatt tilbake backupen av musikk og bilder men elements er like dårlig..
medlem i 123 måneder
 

Re: lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav T.B.Hansen » lør 22.02.2014 18:12

For meg virker det som om reparatørene ikke har funnet feilen eller ikke har forstått problemet, og forsøker å bortforklare dette...

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav Freddan. » lør 22.02.2014 18:26

Det kan nok være for jeg har jo INGEN peiling:) og det eneste ordentlige programet jeg bruker er ph elements men Nå som vi snakker har jeg kjøpt meg leieavtale på photoshop CC og lightroom istedet :) for å sjekke om dette virker da. Dette er jo et program mange bruker og da kan de ikke skylde på noe kan de?

Dette var noe annet enn det jeg opprinnelig startet tråden med da, men var noe slags feil melding av noe slag?
medlem i 123 måneder
 

Re: lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav gvalstad » lør 22.02.2014 21:08

Freddan. skrev:Dette er jo et program mange bruker og da kan de ikke skylde på noe kan de?


Hvem? Apple?

Apple garanterer vel kun for sine egne produkter.
medlem i 190 måneder
 

Re: lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav Freddan. » søn 23.02.2014 3:17

Ja apple ja! stiller kanskje ikke med noe garanti med noen programer, men det jeg da lurer på er!


Burde Ikke en Mac Klare å kjøre et photoshop/adobe Progam feilfritt?

er det ikke sånn og forstå at det burde være rimelelig sikkert og kompatibelt for denne maskinen å kjøre!!?


Aldrig hørt noe vont om mac jeg men hva gjør jeg galt da?
medlem i 123 måneder
 

lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav Superhai » man 24.02.2014 7:35

Freddan. skrev:Aldrig hørt noe vont om mac jeg men hva gjør jeg galt da?

Hva er det som nøyaktig er galt da? Konsoll bør du ikke legge deg så mye opp i om du ikke er svært erfaren bruker.
medlem i 132 måneder
 

Re: lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav Halion51 » man 24.02.2014 8:16

Hei,

Kjører flere typer adobe installeringer på min maskin og det går helt fint, bortsett at jeg merker jeg har alt for lite ram når jeg jobber med bildebehandling. Har også Mavcrick installert.

Brukerens avatar
medlem i 148 måneder
 

Re: lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav njadve » man 24.02.2014 15:23

Adobe bruker å fungere flott på Mac. Det kan tenkes at det var ett eller annet "rart" som de ikke helt vet hva var, men som de har luket ut ved å reinstallere maskinen eller lignende. Min erfaring ofte at når man kommer borti rare oppførsel som ikke er mulig å spore, så er det ofte enklere å bare reinstallere maskinen istedenfor å begynne med feilsøking, det er mulig det er det samme Apple har gjort.

Jeg ser imidlertid at du har gjenopprettet fra TimeMachine, så det er mulig du har dratt med deg denne feilen inn igjen. Kan ikke du installere Elements fra scratch på en nyformatert Mac? Et annet alternativ jeg ser for meg kan gjøre Macen treg er om du har vanlig snurredisk og samtidig har gått tom for RAM. 8GB høres kanskje ut som rikelig minne, men det går fort når man begynner å jobbe med større bilder...

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: lurer på hva dette betyr i konsoll?

Innleggav Freddan. » ons 26.02.2014 0:25

Nå har jeg har jeg et nytt spørsmål.

Jeg har leid meg photoshop CC i stedet:) Menså kom det opp beskjed om at noe var ødelagt. jeg har satt skjermen på adobe rgb, konverterer bildene til samme fargerom.


Loggen ser ihvertfall sånn ut.

Leter etter profiler...
Kontrollerer 65 profiler...
/Library/Application Support/Adobe/Color/Profiles/RedBlueYelllow.icc
Kode 'pseq': Nødvendig kode mangler.
/Library/Application Support/Adobe/Color/Profiles/Smokey.icc
Kode 'pseq': Nødvendig kode mangler.
/Library/Application Support/Adobe/Color/Profiles/TealMagentaGold.icc
Kode 'pseq': Nødvendig kode mangler.
/Library/Application Support/Adobe/Color/Profiles/TotalInkPreview.icc
Kode 'pseq': Nødvendig kode mangler.
Verifisering fullført - fant 4 skadede profiler.


Hva gjør jeg galt da, det skjer jo noe her noe tull her og jo
medlem i 123 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron