GoLive til OSX10.9.3 og FTP problemer med GoLiveCS2

GoLive til OSX10.9.3 og FTP problemer med GoLiveCS2

Innleggav Zebratina » tir 03.06.2014 18:58

Hei, jeg får plutselig ikke til å oppdatere nettsiden min via GoLives FTP på min gamle G5 med OSX 10.5. Jeg er kunde hos webhuset men de kunne ikke hjelpe meg, de mener det er noe galt med min maskin. (?) GoLIve og FTP har finket helt fint helt til nå.
Jeg kan plutselig heller ikke bruke FTP på Fetch eller Filezilla heller, også på OSX10.5.
Filezilla og fetch funker fint på min MacbookPro, OSX10.9.3, jeg kommer fint inn på serveren,men problemet er at nettsiden ligger i GoLiveCS2 på "gamlemacen".
Er det mulig å laste ned GoLive9 til MacBookpro ? Jeg leste et sted at det ligger gratis versjoner av GoLive9 ute. da ville jo problemet være løst hvis jeg kan laste ned nettsiden via FTP på min MacBookPro .
Setter veldig pris på svar :)

Anyone ..?? setter veldig pris på noen svar ! :)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: GoLive til OSX10.9.3 og FTP problemer med GoLiveCS2

Innleggav spiffers » ons 04.06.2014 20:33

GoLive ligger ikke gratis ute på nettet, men hvis du er litt kreativ og har småkriminelle tendenser, så går det sikkert ann at du får ordnet deg noe på et vis. Men ja, GoLive9 skal fungere på Maverics, selv om det ikke er offisiell støtte for det.
Men det finnes mange andre enkle og bra programmer for nettsider som du kan bruke i stedet for GoLive. Hva med Coda, eller Espresso? RapidWeaver er også bra. Alle tre har prøveversjoner som du kan laste ned.
medlem i 183 måneder
 

Re: GoLive til OSX10.9.3 og FTP problemer med GoLiveCS2

Innleggav Zebratina » ons 04.06.2014 21:15

spiffers skrev:GoLive ligger ikke gratis ute på nettet, men hvis du er litt kreativ og har småkriminelle tendenser, så går det sikkert ann at du får ordnet deg noe på et vis. Men ja, GoLive9 skal fungere på Maverics, selv om det ikke er offisiell støtte for det.
Men det finnes mange andre enkle og bra programmer for nettsider som du kan bruke i stedet for GoLive. Hva med Coda, eller Espresso? RapidWeaver er også bra. Alle tre har prøveversjoner som du kan laste ned.

Takk for svar:) jeg har nok ikke småkriminnelle tendenser lol, så da får jeg finne andre løsninger. Jeg får ikke oppdatert, og må lage nettsiden helt på nytt desverre. Jeg har fått en venn til å teste FTP her og da funker det, men altså ikke mot serveren på Webhuset hvor jeg er kunde. Da kan ikke feilen ligge hos meg selv om de mener det.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]