Prosjektstyring / verktøy

Prosjektstyring / verktøy

Innleggav Rubenmannen » tir 24.06.2014 16:01

Heisann

Er det noen som har erfaring med gode verktøy for prosjektstyring til Mac?

Har behov for oversikt på fremdrift, dokumenthåndtering med versjonsnummer, deling av dokumenter og delegering av roller til ulike deltakere.
Gjerne noe som kan synkroniseres mellom plattformer og gir andre brukere uten programvaren tilgang til dokument-deling online.
Om noen har erfaring med dette hadde jeg satt stor pris på en tilbakemelding. Har funnet en del alternativer, men vil gjerne ha tilbakemeldinger på erfaringer fra andre. :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Prosjektstyring / verktøy

Innleggav PaulusA » tir 24.06.2014 18:48

Jeg sliter med å finne noen gode verktøy for dette personlig, er det siste som holder meg delvis litt i Windows..
medlem i 133 måneder
 

Re: Prosjektstyring / verktøy

Innleggav kovacs » tir 24.06.2014 20:09

Jeg har brukt Merlin for Mac i mange år:
http://www.projectwizards.net/en/merlin/

Ellers er det jo mange bra prosjektverktøy i skyen, det kan være et bedre alternativ hvis du trenger et verktøy som fungerer på alle plattformer.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Prosjektstyring / verktøy

Innleggav Rubenmannen » tir 24.06.2014 22:20

Har du noen gode forslag på verktøy til prosjektarbeid i skyen. Helst så proffesjonelt som mulig med gant-diagram osv.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Prosjektstyring / verktøy

Innleggav Infopepe » ons 25.06.2014 10:32

OmniPlan fra Omni Group er et fullverdig prosjestyringsprogram. Utvikleren er vedlig bra.

Daylite fra Marketcicle er et glimrende verktøy for å styre prosjekter, oppgaver, kontakter osv. Det kommer også med en mail plugin som organsierer epost i prosjektene.
Sammen med Billings kan aktivitet dirigeres rett over i timebok/faktura.

Mvh
ingolf Fosse
medlem i 178 måneder
 

Re: Prosjektstyring / verktøy

Innleggav oleanl » tor 26.06.2014 1:55

Har brukt projectplace.no litt, det fungerer greit men de har litt i overkant mange tilleggsfunksjoner som ikke ble tatt i bruk for vår del.
medlem i 156 måneder
 

Re: Prosjektstyring / verktøy

Innleggav espen007 » tor 26.06.2014 10:47

Verktøyene blir litt puslete om man ønsker å bedrive skikkelig prosjektstyring slik som med MS-Project. Virker litt som MAC verktøyene om det er en avansert utgave av Keynote eller Powerpoint. Et prosjektstyringsverktøy skal kunne følge opp og optimalisere planen. Skikkelig prosjektverktøy er den eneste grunnen til at jeg drasser rundt med en windows maskin.
medlem i 184 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron