Problemer med mobile device driver.

Problemer med mobile device driver.

Innleggav Stiii » ons 02.07.2014 19:23

Hei

Jeg har en venn som har såre strev med å få mobile device til å spille på lag.
Han forsøker å koble til en iphone til pc med windows 7. iPhonen vises ikke ikke i tunes og følgelig har vi forsøkt å slette itunes med alt som medfølger og reinstallere. Søker man opp mobile device finner den dette. Skal man fjerne eller oppdatere kommer feilmelding om at det ikke lar seg gjøre. Husker ikke feilmelding nøyaktig. Men det virker som om det er et driverproblem. Vet ikke om det er noe sammenheng. Men via usb vil ikke tlf ta ladning i denne maskinen heller bortsett fra ved booting av maskinen hvor den lader et par sekunder.

Takknemlig for svar om noen skjenner seg igjen .
medlem i 199 måneder
 

Re: Problemer med mobile device driver.

Innleggav MCSE » lør 05.07.2014 14:37

Jeg er ikke lenger teknikker på Windowsplattformen men dette synes jeg lukter seriøs USB driver krøll. At enheten ikke lader betyr at noe er riv ruskende galt med kontaktene, driverne osv.

Sjekk at det ikke er noe fysisk galt med maskinvaren (send inn maskinen på service)
Eller:
Reinstaller windows: clean install uten crapware
Installer iTunes
Prøv på nytt.

Hvis dere er veldig uheldig vil ikke maskinen snakke med Apple Devicer, dette er svært uvanlig men jeg har vært borti noen Acer / Packard Bell maskiner som ikke var verd servicetiden.

Generelt kan jeg si at en pc full av "glitter & stas" som regel er et vepsebol av potensielle katastrofer.

Hvis det ikke funker så ta en is og nyt dagen på stranda!
L.
medlem i 166 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron