Navn på Apple ID?

Navn på Apple ID?

Innleggav biff burr » ons 09.07.2014 17:16

Hei! Vi har en løsning hjemme hvor jeg bruker fatterns kredittkort lagt inn i min iTuneskonto (Apple ID) for musikk/app/ebok-kjøp. Selve Apple ID'en opprettet jeg med min epostadresse.

Nå får jeg det "problemet" at jeg ønskes velkommen i iTunes Store og mange andre steder med fatterns navn. De tror jeg er han. Jeg har gått inn og endret navn på Apple ID'en til mitt eget, men da endres automatisk "billing name" til mitt navn, og jeg får feilmelding ved betaling. Dersom jeg endrer "billing name" tilbake til fatterns navn, så endres også navnet på Apple ID'en!

Finnes det ingen løsning hvor navnet på Apple ID kan være forskjellig fra betalingskort-navnet?! :-/


P.S. For de som tror jeg snylter på fattern, så innebærer løsningen også at jeg på slutten av hver måned betaler ham det jeg har brukt på kortet hans! ;)

Brukerens avatar
medlem i 125 måneder
 

Re: Navn på Apple ID?

Innleggav HEFJELLS » ons 09.07.2014 21:19

Vet ikke om dette funker, men hva om du bruker din appleID som vanlig men fjerner kredittkortet. I stedet kjøper du ladekort som du legger inn. Disse fåes i 150, 250 og 500 kr og kan kjøpes i Elkjøp, Expert, Lefdal, Eplehuset og Meny. Muligens hos andre og. OBS! Narvesen skal ha 5 kr for å aktivere det, hos de andre er det gratis.
medlem i 163 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere