1Password

1Password

Innleggav Hall11 » lør 16.08.2014 16:39

Jeg tenkte å oppgradere fra versjon 3 til versjon 4 av 1Password. Jeg ønsker å bruke produktet på min stasjonære Mac og på min bærbare Mac (og kanskje også min iPad). Holder det med å kjøpe én linsens, eller må jeg kjøpe flere? Og hva om jeg ønsker å bruke 1Password på flere brukere på min stasjonære Mac? Lager jeg da flere vault-er slik at hver bruker har hver sin?
medlem i 225 måneder
 

Re: 1Password

Innleggav simkort » lør 16.08.2014 20:31

30% tilbud i App Store nå. Når jeg kjøper software i App Store kan jeg installere dette på alle mine enheter, så jeg tror en lisens vil holde. Men jeg er ikke 100% sikker.
medlem i 212 måneder
 

Re: 1Password

Innleggav T.B.Hansen » lør 16.08.2014 23:10

Programvare kjøpt på App Store kan installeres på flere maskiner, så lenge man logger seg på App Store med samme Apple ID lisensen er kjøpt med.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: 1Password

Innleggav meridian1979 » søn 17.08.2014 14:59

Hmm. Jeg kjøpte programmet på iPhone, men må fortsatt kjøpe det på Mac. Til iPhone koster programmet 70 kr på tilbud, til Mac koster det 245 kr på tilbud.
medlem i 175 måneder
 

Re: 1Password

Innleggav ch_knapp » søn 17.08.2014 20:13

Mac App Store og App Store har ingenting med hverandre å gjøre.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: 1Password

Innleggav Herman1 » man 18.08.2014 11:59

Jeg har bare godt å si om Password1, og har benyttet dette nesten siden begynnelsen. Tror min første Password1 kom fra en Bundle eller noe sånt. Verson 4 har den fantastiske muligheten av hele tiden å ha den tilgjengelig øverst på menylinjen. Der kan man både lagre, lage og håndtere nye passord.

Men jeg blir jo hele tiden spurt om jeg ikke vil benytte Apples egen passordoppbevaring. Men inntil videre har jeg ikke prøvet denne så mye.

Uansett, jeg kjører Password1 på hele systemet, og det fungerer utmerket, også med iPad, der du må bruke nettleseren inne i selve programmet. Lykke til.

Hilsen

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere