Problemer med Yosemite

Re: Problemer med Yosemite

Innleggav jamcornel » tor 06.11.2014 21:15

Jeg kan ikke forstå dette helt. Vil ikke et så viktig selskap som Apple teste nye OS i en pilotgruppe før de sender den ut til folk?
medlem i 114 måneder
 

Re: Problemer med Yosemite

Innleggav Gutten i Røyken » søn 09.11.2014 18:56

Tror du virkelig det? Hørt om offentlig beta? Dessuten har de visstnok en gedigen maskinpark som simulerer ulike typer av mac maskiner der diverse oppgaver utføres døgnet rundt, dette blir selvsagt loggført. Tror dette er temmelig vanlig blant alle store selskaper som lager programvare.
medlem i 126 måneder
 

Re: Problemer med Yosemite

Innleggav svar » søn 09.11.2014 19:15

Samme maset hver gang, var helt likt da 10.9.0 kom også.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: Problemer med Yosemite

Innleggav GrimFandango » ons 12.11.2014 10:00

Hrmf. Opplever en del problemer selv etter Yosemite, og jeg skulle ønske at jeg hadde ventet til det kom nyere versjoner.

Når man ikke er spesielt datakyndig, som meg selv, så er dette rimelig frustrerende.

Jobber endel på nett da og spesielt mye med wordpress, og det er de små tingene som er feil som irriterer meg.

Når jeg f.eks. skal laste opp et bilde/dokument eller liknende så vises ikke lenger 'Åpne' knappen nederst i vinduet :)

Ikke noen stor sak kanskje, men som sagt: det er de små tingene...
medlem i 113 måneder
 

Re: Problemer med Yosemite

Innleggav ghenriksen » ons 12.11.2014 13:50

Jeg opplever et meget irriterende problem etter oppgradering til Yosemit. Jeg benytter Evernote i stor skala på både min private MacBook Air. iPhon og jobb PC. Etter oppgraderingen er Evernote på Macen ubrukelig, jeg får et asiatisk språk / tegn i menyene etc, usikker på hvilket språk dette er... Jeg har forsøkt å avinstallere Evernote og installere igjen, men uten noen løsning på problemet. Jeg har norsk som språkvalg på Macen.

Jeg har forsøkt å Google problemet, uten at jeg har funnet noen løsning på denne feilen. Noen her som har noen forslag til løsning?

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Forrige

Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]