Problemer med icloud og Varslingssenter instillinger

Problemer med icloud og Varslingssenter instillinger

Innleggav dodie » lør 08.11.2014 11:26

Flytt gjerne denne posten til en mer relevant tråd, eller link til et emne hvor det er blitt besvart tidligere (jeg klarte ikke å finne noe :))

Jeg har et problem som jeg holder på å bli gal av!
Etter at jeg installerte Yosemite på min Macbook Air får jeg med jevne mellomrom opp melding om at det er problemer med icloud og jeg må bekrefte passordet. Hver gang jeg starter maskinen må jeg også logge inn på icloud, alltid to ganger på rad.

Jeg ønsker også minimalt med varslinger i varslingssenter (vil bare ha mail og meldinger), dette må jeg skru av manuelt hver gang maskinen starter på nytt.

Har noen opplevd lignende? Forslag til hva som kan være galt/hvordan jeg fikser det?

Kan forøvrig nevne at jeg har en ipad, iphone 5 (uten simkort, brukes som ipod) og en iphone 6 som alle er satt opp med samme Apple id. Det hender av og til at jeg må logge inn på icloud på nytt her også.
medlem i 164 måneder
 

Re: Problemer med icloud og Varslingssenter instillinger

Innleggav Anders0077 » lør 08.11.2014 14:43

Det med påloggingen kjenner jeg meg igjen i! Kommer og går, hele tiden. Noen dager går det greit, uavhengig om jeg restarter maskin,iPhone m.m men plutselig, må jeg bekrefte i hytt å gevær, mitt iCloud passord, både 1 og 2 og faktisk kanskje 3 ganger, før den jolder kjeft!!

Unnskyld språkbruken her, men Yosemite er pent, alt rundt det som SKAL fungere, fungerer halvveis.. NÅR det fungerer, er det jo herlig!

MEN , nok en gang, jeg klør meg i hodet,og spørr, synes dere hele iClod,iCloud Drive,hand-off, varslingsenteret i OS X m.m virker buggy, desverre.. trodde aldri jeg skulle få oppleve noe slik med Apple¨s system, men det er nå realitet.
Håper på en real fiks snart. har forøvrig snakket med folk som nå har testet 10.10.1 Noe som er veldig tidlig i beta, men ingen forandring derifra foreløpig.

-Anders

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]