Iphoto

Iphoto

Innleggav Halion51 » tir 18.11.2014 19:07

Hei, etter en oppdatering i dag (til 10.10.1), får jeg ikke lenger åpnet mitt iphoto bibliotek. Selve programmet åpner seg, men uten at noen menyer eller bilder vises, kun en "badeball" som surrer rundt........ Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Brukerens avatar
medlem i 148 måneder
 

Re: Iphoto

Innleggav Lars A. Gundersen » tir 18.11.2014 20:19

Det første du prøver er å holde nede CMD og ALT mens du åpner iPhoto. Du skal da få opp iPhotos vedlikeholdsmuligheter. Prøv så opsjonene der fra øverst til nederst, til biblioteket (forhåpentligvis) åpner seg igjen.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Iphoto

Innleggav Halion51 » ons 19.11.2014 5:20

Hei, først takk for svar! Jeg gjorde som du sa og tok det "step by step"..... først synes jeg ting gikk alt for tregt, det kunne se ut som om det var ferdig, så jeg stoppet etter at jeg hadde fått tilbake menyene og etter at den hadde gjenopprettet miniatyrbildene..... men det resulterte bare i at jeg måtte starte forfra igjen......så da husket jeg at tolmodighet, det er jo også en dyd.... ;-) startet på nytt helt forfra og etter 4 timer er alle bildene tilbake!! Litt rundt om kring/sideveis/opp ned etc. men siden jeg i hovedsak bruker iphoto kun som et lagringssted for bildene så er ikke det så farlig, de ligger jo i hovedsak i den riktige mappen. Til selve bildebehandlingen bruker jeg kun Photoshop med div plug-ins.

Jeg vil bare si tusen takk til deg Lars A Gundersen..... da jeg hadde/har over 12000 bilder lagret og som jeg ellers ville hatt en kjempejobb med å finne tilbake til. Igjen, tusen takk for hjelpen :-D

mvh
Hakon

Brukerens avatar
medlem i 148 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]