MAIL - LESEBEKREFTELSE

MAIL - LESEBEKREFTELSE

Innleggav elho11 » ons 28.01.2015 17:26

Hvordan kan jeg få lesebekreftelse fra mottaker ved sendt e-post fra epostleseren Mail ??
medlem i 178 måneder
 

Re: MAIL - LESEBEKREFTELSE

Innleggav Lars A. Gundersen » ons 28.01.2015 20:45

Det kan du ikke. Det kan ingen epostsender garantere, for det er ikke en del av noen epoststandard. De løsningene som tilbyr det kan bare garantere det om mottager sitter på samme løsning/platform. Mail prøver ikke å late som om den kan det.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: MAIL - LESEBEKREFTELSE

Innleggav elho11 » tor 29.01.2015 19:17

Takker, men Outlook har et valg der en kan oppmode mottaker om å bekrefte motatt/lest...
medlem i 178 måneder
 

Re: MAIL - LESEBEKREFTELSE

Innleggav Valotunk » tor 29.01.2015 20:04

elho11 skrev:Takker, men Outlook har et valg der en kan oppmode mottaker om å bekrefte motatt/lest...


Det stemmer. Dette er en Outlook funksjon og ingen e-post "standard".

Og siden mottaker kan unnlate å bekrefte dette så den har strengt tatt ikke den helt store verdien.

Jeg mottar omtrent daglig e-post på jobb med slike forespørsler. Jeg avviser konsekvent å bekrefte men svarer heller på e-posten innen rimelig tid at den er mottatt.
Sist endret av Valotunk den tor 29.01.2015 21:38, endret 2 ganger.
medlem i 198 måneder
 

Re: MAIL - LESEBEKREFTELSE

Innleggav jerry.c.bush » tor 29.01.2015 20:25

Jeg har et valg i Mail som jeg bruker en del. Jeg skriver til adressaten at jeg ønsker bekreftelse på mottatt e-post, eller om jeg har bestilt noen varer så skriver jeg at jeg ønsker bekreftelse på mottatt bestilling. Det er jo egentlig enkelt, synes i alle fall jeg. :rolls eyes: ;)

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron