Kopiere Bilder fra Bilder og over til Iphone?

Kopiere Bilder fra Bilder og over til Iphone?

Innleggav alfaboy » ons 06.05.2015 17:48

Jeg forsøker og kopiere bilder fra bilder programmet og over på min Iphone 5.
Dette gjøres tydeligvis ikke på samme måte som man gjorde fra Iphoto. Nå håper jeg det er noen som har løst dette, uten å gå innom Icloud. Det skal jeg ikke ha, jeg har ikke bruk for det. Jeg har forsøkt mange muligheter, men ender som regel opp med: vil du fjerne det gamle biblioteket og importere de nye bildene? og det ønsker jeg ikke, jeg ønsker kun å kopiere 6 bilder over til iphonen.
medlem i 175 måneder
 

Re: Kopiere Bilder fra Bilder og over til Iphone?

Innleggav Superhai » ons 06.05.2015 18:09

Mange måter.

Du kan velge bilder og dele de via AirDrop.

Du kan gå inn på iPhonen via iTunes og velge Bilder og under "Synkroniser bilder" så velger du kopiere bilder fra Bilder eller fra en mappe. Og så velger du hva du vil kopiere. https://support.apple.com/no-no/HT201313

Samme metode kan du og bruke hvor du først eksporterer bilde fra Bilder og dermed legger de i en mappe du vil bruke til å synkronisere automatisk til iPhone.

Det er selvfølgelig også mulig å sende bilder via e-post eller meldinger.
medlem i 132 måneder
 

Re: Kopiere Bilder fra Bilder og over til Iphone?

Innleggav alfaboy » tor 07.05.2015 22:09

Takker for svar. :-)
Da skal jeg prøve dette, igjen .....


Får fremdeles samme svar.... må jeg virkelig legge alle bildene jeg har på iphonen i en mappe og kopiere over til bilder for deretter og legg inn de 6-7 bildene jeg vil kopiere over i den mappa, for deretter og kopiere de tilbake til Iphonen.. det er jo helmongo x 2.... kan dem bare ikke gjøre det slik at at det er dra og slipp....

En føler jo seg helt tilbakeståendes ut....Har forsøkt det som som står i support, som superhai henviser til. det gjeng ikkje.
Dra og slipp funkar ikkje.
eksportere bilder fra bilder til iphone går ikke.

Tror jeg får finne gamle iphoto igjen, hvis det fremdeles finnes...
medlem i 175 måneder
 

Re: Kopiere Bilder fra Bilder og over til Iphone?

Innleggav Superhai » fre 08.05.2015 12:09

Det høres rart ut, jeg prøvde alle metodene som jeg nevnte og de fungerer helt fint for meg.
medlem i 132 måneder
 

Re: Kopiere Bilder fra Bilder og over til Iphone?

Innleggav alfaboy » lør 09.05.2015 21:17

Takker, Superhai. Jeg tror det er noe jeg må overse :-P For det kan ikke være så vanskelig, skulle ihvertfall ikke vært det. Jeg får forsøke litt til .
medlem i 175 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]