Hendelser viser ikke i iMovie

Hendelser viser ikke i iMovie

Innleggav iRoger » fre 10.07.2015 12:31

Har lastet inn bilder fra Sony kamera mitt til iMovie som vanlig, kalte hendelsen "Sommeren 2015". Hendelsen forsvant plutselig under oversikten over alle hendelser, til venstre i bildet hvor de er sortert pr årstall.

Når jeg prøver å importere samme filmsnutter på nytt, og oppretter ny hendelse med samme navn, får jeg beskjed om at det allerede finnes hendelse med samme navn, og eg må kalle den noe annet. Dette til tross for at den ikke er oppført i oversikten som nevnt, og heller ikke drop-down menyen som lar deg velge tidligere hendelser å importere bildene til.

Jeg går deretter i Finder og velger "iMovie-Bibliotek", Vis Pakke. Her finner jeg hendelsen med de importerte filene... Hva skjer ?? Hvorfor vil ikke iMovie vise meg dette?

Importere på nytt de samme filene til en ny hendelse blir jo bare masse dobbellagring.. :(

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: Hendelser viser ikke i iMovie

Innleggav Morse » ons 22.07.2015 23:13

Hvilken versjon av iMovie bruker du? https://support.apple.com/en-us/HT202853

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Hendelser viser ikke i iMovie

Innleggav iRoger » lør 25.07.2015 13:30

Bruker nå 10.0.5 ser det ut til, mulig disse hendelsene var laget med iMovie 9. Skal sjekke ut! Takker.

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: Hendelser viser ikke i iMovie

Innleggav iRoger » tir 04.08.2015 20:47

Ser jeg svarte litt kjapt her.. har et annet issue også, med å få inn tidligere hendelser, og Morse´s reply her kan være svar på det.

Men det jeg lurte på i denne tråden var altså at jeg har importert et antall filmsnutter fra mitt kamera til en hendelse jeg kalte "Sommeren 2015". Etter fullført import forsvinner denne hendelsen m/innhold fra iMovie sin oversikt på venstresiden.

Når jeg velger "vis innhold i pakken" på iMovie biblioteket så ligger mappa der, med de ulike filmfilene. Hvorfor kommer ikke dette opp i iMovie?? Har altså ikke endret noe versjon av iMovie ila denne tiden.

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron