Finnes det noe altertativ til Iphoto?

Finnes det noe altertativ til Iphoto?

Innleggav mac-guten » fre 31.07.2015 10:50

Jeg er så i sorgen for Iphoto ikke funker på nye osx så jeg blir nesten smågal. Finnes det noe alternativ som er er like bra og som gjør samme jobben som Iphoto gjør/gjorde?

Takk for alle gode svar.
medlem i 153 måneder
 

Re: Finnes det noe altertativ til Iphoto?

Innleggav Snire » fre 31.07.2015 11:39

Du kan ta en titt på Picasa: https://picasa.google.com

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Finnes det noe altertativ til Iphoto?

Innleggav Johnny Gleden » fre 31.07.2015 13:49

Hei

Nå fungerer vel iPhoto enda, selv om Apple ikke oppdaterer og holder den ved like lenger
Tok en sjekk og installerte iPhoto fra App Store i OSX 10.11 EL Capitan beta og selv der fungerer iPhoto.
I så måte kan du jo fortsette å bruke den i mellomtiden til du finner noe annet som du blir fornøyd med..... så slipper du å bli smågal

Jeg bruker også Aperture enda selv om den er gravlagt og glemt av Apple
Så lenge det er mulig å installere og bruke Aperture i nyere versjoner av OSX kommer jeg til å bruke den.
Jeg tar det problemet den dagen Aperture ikke fungerer i en ny OSX versjon ved at den ikke lar seg installere lenger.
Selv da vil jeg tro at jeg kommer til å kjøre med en egen disk og OSX med Aperture på enda en stund.
Så lenge det ikke er noen banebrytende funksjoner jeg som privatperson trenger, ser jeg ingen grunn til å bytte til noe annet.
Noe annet er om man lever av det og har et behov for å følge med
Da må man jo tenke litt etter på hva man er mest tjent med fremover

Hvem vet hva fremtiden vil bringe av software utover det å hive seg på Adobe LR som eneste alternativet i dag....med engang
Jeg har gjort det før mange ganger med noe software og nye versjoner av OSX som ikke har vært venner ved å ha diverse bootdisker med eldre OSX på
medlem i 119 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]