Får ikke startet program

Får ikke startet program

Innleggav GE » søn 15.05.2016 19:56

Hei. Jeg har lastet ned programmet orgin + spillet Spore. Alt installerer seg fint, men når jeg åpner programmet Spore med Programmet Orgin så kommet bildet til Spore noen sekunder før det forvinner. Jeg har forsøkt å kontakte levrandøren for å få hjelp, men siden alt er oversatt til Norsk og ting ikke ligger de samme plassene så får jeg ikke til å bruke veilederene deres. Er det noen som kan hjelpe?
medlem i 135 måneder
 

Re: Får ikke startet program

Innleggav ggt667 » man 16.05.2016 9:23

Det hadde kanskje vært greit å lenke til eller lime inn hjelpen du allerede har fått? Dersom du ønsker hjelp.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: Får ikke startet program

Innleggav GE » man 16.05.2016 10:08

Jeg har tatt en reset av orgin programmet. Ellers har det har jeg fått en link om hvordan gå inn i sikkerhetsmodus fra apple, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre der. Jeg har også fått lenker til "ukjent utgiver" feil, men jeg får ikke opp denne meldingen som lenken beskriver.
medlem i 135 måneder
 

Re: Får ikke startet program

Innleggav ggt667 » man 16.05.2016 10:58

Da bør du kanskje meddele utgiver akkurat det.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: Får ikke startet program

Innleggav Morse » man 16.05.2016 14:24

Min nabos spillersønn: "Spore er noe gammalt ræl. Glem det".

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Får ikke startet program

Innleggav ggt667 » man 16.05.2016 16:13

Morse skrev:Min nabos spillersønn: "Spore er noe gammalt ræl. Glem det".
Fjåsete vås, Tetris er også noe gammalt ræl, men det er det eneste spillet jeg spiller; kanskje 10 ganger i året.

Men Origin skal da funke på ny Mac? Sist oppdatert 2. mai 2016 http://www.macupdate.com/app/mac/46985/origin Origin er EA sin "Steam"

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: Får ikke startet program

Innleggav GE » man 16.05.2016 21:59

Jeg fikk det til med hjelp fra et annet forum. Jeg fant noe Cider greier og installerte uten oppgraderinger.
medlem i 135 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron