Mac Pro ønskes kjøpt/bytte.. ?!

Mac Pro ønskes kjøpt/bytte.. ?!

Innleggav oyvindvlarsen » man 03.11.2014 1:49

Hei,

Er på utkikk etter en Mac Pro (Helst 2010) eller nyere. Skal brukes i studiosammenheng, så viktig at det er en stabil maskin. Jeg kjøper gjerne din mac pro om du har og kommer med en god pris.- Har ett budsjett på Max 15.000. Har nok hardisker liggende, så om det kan redusere prisen din, plukk de gjerne ut :)

Om noen er interessert i Intel 4770K Cpu, Asus Z87 Zabertooth og 32Gb Basiltix Minne kan jeg gjerne legge dette i potten. Evt så kan jeg bytte bort min nåværende maskin pluss KR mot en mac pro. Dette er en knallmaskin. men, ønsker gå over til Mac nå.

Ta kontakt om du ønsker mer info om hva jeg har, eller har en mac pro til salgs :)
medlem i 112 måneder
 

Re: Mac Pro ønskes kjøpt/bytte.. ?!

Innleggav Jurgis » tir 04.11.2014 14:42

Jeg har en Mac Pro 2009 med 2 x 2,26GHz quad core. CPU-kjølerne er ødelagt så den starter ikke, men jeg har kryssbyttet CPU-kortet så jeg vet resten funker. Kan du være interessert i det?
medlem i 205 måneder
 

Re: Mac Pro ønskes kjøpt/bytte.. ?!

Innleggav oyvindvlarsen » tir 04.11.2014 14:49

Mulig, Skal sjekke litt rundt ang kjølere til denne.
Planen er å evt oppgradere alt uansett. Hva skal du ha for denne helt strippet ? Trenger da ikke Hdd eller ram da dette definetivt blir ett byggeprosjekt :) Send meg gjerne en mail. lionheart@online.no
medlem i 112 måneder
 


Returner til Kjøpes



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron