iTunes/JetCarrier?

Diverse programvare

iTunes/JetCarrier?

Innleggav Snarf » søn 07.10.2007 18:55

Til alle som har handla på iTunes USA og kanskje stressa litt, har eg gode nyhende!!

1. Dersom du har jetcarrier konto, men slit med kredittkort og paypal, kan du kjøpe gavekort på iTunesUS og veksle desse inn og dermed skippe heile paypal klusset. På https://www.hogeweg80.com/main.php kan du kjøpe iTunes gavekort og du får kodane dine etter 2 minuttar. Har sjølv handla der og det er heilt trygt. Du slepp å fake usa status i paypal og dermed slepp du maset deira om å verifisere deg (som kjem etter eit visst antal kjøp.)

2. Der er også ei side som heiter itunesfairy som selger gavekort, men denne sida er driven av ei jente som brukar stjålne kredittkort, så Apple, og Ebay og Paypal jobbar for å få stoppe henne permanent. Så sjølv om ho vert anbefale her på forumet og du får kodane dine, er kodane anten tjuvgods, eller ho har brukt stjålne kort for å kjøpe dei, og der har vore iTunes brukarar som har fått sperra kontoen sin etter å ha veksla inn kodar som denne dama selger. Så UNNGÅ iTunesfairy.

Tenkte berre at dette var ting folk ville vite.

No treng du berre Jetcarrier, og ein NORSK paypal eller eit kredittkort, INGEN Amerikansk Paypal, og du kan hadle på iTunes USA. Eg betalte 246$ for 2 gåvekort på 150$ per stykk :)

Stian/Snarf

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

takk:D

Innleggav danielf » søn 07.10.2007 19:00

godt å vite, takk skal du ha for bra tips!
medlem i 199 måneder
 

Innleggav Snarf » man 08.10.2007 17:16

Hehe. No Prob.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav tomklaus » man 08.10.2007 17:35

Betyr det at man kan kjøpe serier og filmer da?
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Snarf » man 08.10.2007 19:24

Med Gavekort i US Store kan du kjøpe alt du vil der :)

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Ikke nå lenger

Innleggav JonZy » fre 26.10.2007 10:46

De har endret rutiner. Nå må man maile dem en kopi av førerkort, gassregning eller studentbevis for å verifisere at man er den man er. Tror ikke det skulle være noe problem. Skypet personen bak nettsiden, viste seg å være en hyggelig kar med forbindelser i US og en god forretningside med stort volum og lav margin. Har kjøpt for et par 100$ nå, og alt fungerer knirkefritt
Jon
Sist endret av JonZy den fre 26.10.2007 23:59, endret 1 gang
medlem i 210 måneder
 

Nice

Innleggav hansingehagen » fre 26.10.2007 11:46

Nice .. funker bra.

- hans

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: iTunes/JetCarrier?

Innleggav Gaupa » fre 23.11.2007 0:53

Snarf skrev:No treng du berre Jetcarrier, og ein NORSK paypal eller eit kredittkort, INGEN Amerikansk Paypal, og du kan hadle på iTunes USA.


Men er toget gått for oss som ikke allerede har opprettet amerikansk iTunes-konto? Jeg finner ingen valg for gavekort under "payment information." :-(

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: iTunes/JetCarrier?

Innleggav remixenX » fre 23.11.2007 2:08

Jeg har ikke hatt noen problemer med å bruke paypal, og jeg bryr meg heller ikke om masser jeg får fra dem om ã vertifisere jeg bare overser dem.

Men jeg har ett spørsmãl: får jeg ett gavekort kjøpt i norge kan jeg bruke det på den amerikanske kontoen da? Noen som har peil?

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: iTunes/JetCarrier?

Innleggav Biss » tor 06.12.2007 15:24

lurer på det samme som remixenX.

Må jeg lage en ny itunes konto og velge paypal som betalingsinfo? har norsk paypal, skal jeg skrive inn jetcarrier adressen i itunes registreringen?
medlem i 214 måneder
 

Re: iTunes/JetCarrier?

Innleggav Biss » ons 19.12.2007 22:23

hva må jeg gjøre??

prøvde å lage en ny konto idag men det sto bare at jeg måtte ha en usa paypal når jeg lager en ny account..
medlem i 214 måneder
 

Re: iTunes/JetCarrier?

Innleggav Biss » fre 04.01.2008 21:37

har:

Jetcarrier adresse
Norsk paypal
Usa Paypal(blir den verfisert når man legger til norsk kredittkort?)
Norsk iTunes

Hva må jeg gjøre for å få dette til ?

Hvis jeg lager en ny account kan jeg bruke american express kort? vurderer å skaffe meg det da...



mvh bernard
medlem i 214 måneder
 


Returner til Diverse programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]