Iportalen

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Iportalen

Innleggav Jebe » tor 21.08.2008 1:14

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 606018.ece

Iportalen ser lovende ut, og vil nok tiltrekke seg mange som burde vært innom mac1/pod1.

Det har vel vært snakket om før, men hadde det ikke vært fint med en "krympet" versjon av mac1 til iphone. Med f.eks. nyhetene pluss guider.. Iportalen ville nok foretrukket en versjon for iphone hvis de skal linke hit.
medlem i 222 måneder
 

Re: Iportalen

Innleggav bambini » fre 05.09.2008 18:29

veldig veldig enig. Mac1 på iphone er nesten håpløst å bruke da alt blir så knøttlite. Hva sier Admin gjengen om dette?

Bruker bare iportalen som inngang til nettaviser o.l. Og der mangler en av mine favoritter - Mac1 :(

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Iportalen

Innleggav TheRealChristoffer » fre 05.09.2008 18:43

når man skriver innleg på mac1 på iphonen og trykker OK så skjer det ikke noe annet en at teksten blir zoomet inn. og etter det har skjedd kan jeg trykke på ok for å poste innlegget. burde virklig vært noe bedre løsning der

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Iportalen

Innleggav Jon » fre 05.09.2008 18:55

jeg ser ikke problemet. Iphone har en fullverdig Browser, så det skal være unødvendig å bruke spesialtilassede side når man surfer vanlig. Er det smått, så zoom inn. Dobbeltalper du tilpasser den seg jo til og med området du tappet på.

Opplever heller ingen problemer med at det zoomes uten at jeg vil det selv.

Jeg har postet dette med min iphone med firmware 2.0.2

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Iportalen

Innleggav bambini » fre 05.09.2008 19:38

jeg tenkte mest på nuhetsdelen jeg da. Den kunne med fordel vært lagt opp slik den svenske macworld er. Tar meg selv i å bruke den mye mer enn Mac1s løsning nå. Både fordi man slipper å zoome OG fordi den ligger på iportalen :)

Så jeg håper for Mac1 sin skyld at dine ord ikke er holdningene hos admins...

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Iportalen

Innleggav Jon » fre 05.09.2008 20:45

Dette er mine synspunkt, jeg snakker ikke for mac1, men kun for meg selv. Det burde være rimelig greit å forstå. Hvis det er noe offisielt fra mac1, så vil nok det bli fremhevet ganske tydelig.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Iportalen

Innleggav bambini » man 05.03.2012 20:58

Savner iPortalen.no. Er den lagt ned tro? Mtt mest brukte ikon på telefonen og ipaden min :-/

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron