Ny MacBook Pro veldig snart?

Re: Ny MacBook Pro veldig snart?

Innleggav nkrystad » tir 30.03.2010 13:41

Jeg er så drit lei av å vente nå. Har som kommende førstegangs Mac-bruker kjøpt MacHeist- og MacUpdate-pakker, men ingen maskin å installere det på. Som flere andre har poengtert, virker det nesten som om stasjonær- og bærbar-segmentet er nedprioritet til fordel for iPad/iPhone. Synd at Apple ikke har noen reell konkurrent i forhold til denne typen maskiner (design etc.), for er nok mange proffbrukere som er lei av å sitte på gjerdet og vente.

Men, kanskje dagen i dag er den stooore dagen?! (flowers)

Brukerens avatar
medlem i 171 måneder
 

Bannerannsen

Innleggav alfchristian » tir 30.03.2010 14:23

Det er jo veldig rart at reklamen fra Apple store her på mac1 viser pris på 10490 på MBP når prisen er 9990. Hvis det betyr at prisen går opp, kunne de vel klart å begynne å annonsere ny pris samtidig som den nye prisen faktisk gjelder... jeg vil ha en ny utgave nåååå
medlem i 176 måneder
 

Re: Ny MacBook Pro veldig snart?

Innleggav Fuzzywolf » tir 30.03.2010 16:45

Jajamennsann.

Sitter med macbook pro 13" 2,53Ghz utgaven. Kan ikke si at jeg savner noe faktisk.
Fungerer glimrende!

Dog kommer det noe nytt så er det elkjøp 30 dagers returrett!!!

Brukerens avatar
medlem i 171 måneder
 

Re: Ny MacBook Pro veldig snart?

Innleggav Burrell » tir 30.03.2010 17:44

Hadde det ikke vært greit å ha noen spiltter nye Macbook Pro modeller å selge når hele USA skal på sine Apple Stores på fredag?

For et par år siden hadde nok Apple helt klart oppgradert litt på en dag som i dag, men i disse dårlige tider, så må nok amerikanerne spre ut innkjøpene litt...

Men det er lov å håpe ;-)

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

MPB pris på applestore

Innleggav Teekej » tir 30.03.2010 18:16

Var inne på applestore for etpar dager siden, og når jeg gikk inn en tur i stad så jeg at prisene hadde falt ca 600-1000 kr i pris på de forsjellige modellene. Tror dette er et tegn på at det ikke er lenge til de nye kommer. Tipper maks en måned så kommer det nye bøker. Glad jeg slipper å holde pusten ihvertfall.
medlem i 187 måneder
 

Re: MPB pris på applestore

Innleggav danielsk » tir 30.03.2010 18:26

Teekej skrev:Var inne på applestore for etpar dager siden, og når jeg gikk inn en tur i stad så jeg at prisene hadde falt ca 600-1000 kr i pris på de forsjellige modellene. Tror dette er et tegn på at det ikke er lenge til de nye kommer. Tipper maks en måned så kommer det nye bøker. Glad jeg slipper å holde pusten ihvertfall.


Prisene på Macbook Pro nå er da de samme som har vært den siste måneden, er iallefall ingen endringer her. Sikker på at du ikke har vært inne på Apple store for utdanning eller noe slikt?
medlem i 168 måneder
 

Re: MPB pris på applestore

Innleggav Fuzzywolf » tir 30.03.2010 18:49

Teekej skrev:Var inne på applestore for etpar dager siden, og når jeg gikk inn en tur i stad så jeg at prisene hadde falt ca 600-1000 kr i pris på de forsjellige modellene. Tror dette er et tegn på at det ikke er lenge til de nye kommer. Tipper maks en måned så kommer det nye bøker. Glad jeg slipper å holde pusten ihvertfall.


høres ut som du gikk inn på utdanningsdelen ja, gått på den selv...=P

Brukerens avatar
medlem i 171 måneder
 

MPB pris på applestore

Innleggav Teekej » tir 30.03.2010 20:41

Oj, ser ut som det stemmer. Det var ikke meningen å gi folk falske forhåpninger. :-( sorrymybaddontshoot!
medlem i 187 måneder
 

BLIR HELT GAL AV Å

Innleggav freelander » ons 07.04.2010 20:54

BLIR HELT GAL AV Å VENTE!!!
Håper den kommer snart, hadde bestemt for å kjøpe MBP, men bestemte meg for å vente når jeg så det skulle komme en oppdatering.
Får håpe den kommer snarest! ;)
medlem i 168 måneder
 

Re: Ny MacBook Pro veldig snart?

Innleggav jonsal » ons 07.04.2010 21:19

Håper ikke det blir noe voldsomt mye høyere oppløsning... Da blir det tyngre og lese og mer problemer for øyene. Har en 17" Lenovo T61p med 1920x oppløsning og der måtte jeg kjøpe briller for å kunne bruke den...

Mye bedre å lage enda bedre og smartere løsninger slik som allerede finnes for å utnytte mindre oppløsning.. Bruk Expose osv..
medlem i 170 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]