Gode Macbutikker i Oslo?

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Gode Macbutikker i Oslo?

Innleggav Greg-Z » ons 22.03.2006 23:56

Skal en tur til storbyen i helga, og må jo selvfølgelig innom en Macbutikk! Hvor finner jeg de beste butikkene, ikke så langt i fra Karl Johan/Sentralstasjonen?

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav macfjott » ons 22.03.2006 23:57

Eplehuset holder til i Operapassasjen, den er verdt et besøk. Officeline holder til på Oslo City (i fjerde etasje) og ved rådhuset.
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Per-Kristian » ons 22.03.2006 23:58

Officeline i Dronnings Mauds gate ligger mest sentralt. Se på "Forhandlere" på Apple.no

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav macfjott » ons 22.03.2006 23:59

Per-Kristian skrev:Officeline i Dronnings Mauds gate ligger mest sentralt. Se på "Forhandlere" på Apple.no


Office line på Oslo City er nå mye mer sentralt enn den i Dronning Mauds gate. Eplehuset er og enklere å finne fram til enn den
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Per-Kristian » tor 23.03.2006 0:01

Spørs hvor langt øst man tørr gå da O:-)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav macfjott » tor 23.03.2006 0:02

Per-Kristian skrev:Spørs hvor langt øst man tørr gå da O:-)


Hehe, jeg bor på østkanten og har iallefall ikke noe problem med det. Personlig liker jeg Eplehuset bedre enn Office line butikkene. Prisene er vanligvis bedre også
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Greg-Z » tor 23.03.2006 0:05

Takker for svar! Men hvor ligger egentlig operapassasjen? Hva blir letteste vei å gå, hvis jeg står ved Stortinget, vendt mot slottet?

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav admin » tor 23.03.2006 0:07

Greg-Z skrev:Takker for svar! Men hvor ligger egentlig operapassasjen? Hva blir letteste vei å gå, hvis jeg står ved Stortinget, vendt mot slottet?


Vanskelig å forklare - men hvis du vet hvor Aker Brygge er så finner du Office Line sin butikk i Dronning Mauds Gate.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav macfjott » tor 23.03.2006 0:08

Forflytt deg fra Stortinget til Oslo City. Stå utenfor Hovedinngangen med ryggen vendt mot inngangen. Ta til høyre og gå opp forbi en H&M til du kommer til en vei. Da ser du en Space World på venstre hånd. Gå over denne veien og ta til høyre. Du vil da se Eplehuset på venstre hånd.
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Greg-Z » tor 23.03.2006 0:14

Ok! Får gjøre så godt jeg kan, får vel spørre meg frem hvis jeg går meg bort! Men har vært i Oslo noen ganger, så jeg tror jeg skal greie å finne frem! Takker for tips folkens! :D

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav macfjott » tor 23.03.2006 0:17

Lykke til iallefall, du greier deg sikkert bra
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Eriksson » tor 23.03.2006 0:26

Eplehuset er bedre enn OfficeLine. Finere butikk, og uten skitne iBooker og tastatur sist gang jeg var der i motsetning til OfficeLine.
OfficeLine på City kan vel være verdt et titt, og egentlig kan du da ta alle tre butikkene i samme slengen.
Opera passasjen finner du lett, men http://gulesider.no er likevel et flott hjelpemiddel.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav musher » tor 23.03.2006 0:34

Hvis du finner fram til Youngstorget, så er Operapassasjen i sørenden av den…


-E

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Greg-Z » tor 23.03.2006 0:46

musher skrev:Hvis du finner fram til Youngstorget, så er Operapassasjen i sørenden av den…


-E


Altså sånn ca her?

http://i1.no/01nn/

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav macfjott » tor 23.03.2006 0:49

Japp. Eplehuset ligger helt nederst i passasjen og har adresse storgata 23d hvis jeg husker riktig
medlem i 232 måneder
 

Neste

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]