Hvordan få amerikansk netflix på mac?

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Hvordan få amerikansk netflix på mac?

Innleggav Simmi » man 11.02.2013 14:16

Hallo! Jeg ante ikke hvor jeg skulle legge denne posten, så jeg la den bare her i Macbook Pro-hjørnet. Beklager hvis det er feil.

Men ja, hvordan kan jeg få amerikansk netflix på mac? Jeg har prøvd media hint på firefox på mac, men da ville ikke netflix komme opp, kom bare "problem loading site" eller noe. Er det noe jeg gjør feil? Noen som har erfaringer? :)

Eller skal jeg prøve noe annet? Har hørt mye bra om unblock-us.com. Er det å anbefale? :) Hva blir i så fall prisen? Må jeg kjøpe norsk netflix da, eller kjøper jeg bare den amerikanske netflixen?

Det ble veeeeldig mange spørsmål, men jeg håper at noen gidder å svare på hvert fall noen av de. Da hadde jeg blitt veldig takkemlig :)

Takk på forhånd!
medlem i 142 måneder
 

Re: Hvordan få amerikansk netflix på mac?

Innleggav petrus764 » man 11.02.2013 14:29

unblock-us fungerer utmerket, prisen er som du ser 5 dollar i mnd. Du kan fint bruke din norske netflix-konto med unblock-us. På nettsiden får du valget om hvilken netflix-region du vil laste inn.

http://www.unblock-us.com/how-to-set-up/

Du kan velge å lage en ny konto på netflix med amerikansk oppsett, da sparer du noen kroner. Men utover det er det ingen forskjell. Jeg kjører norsk.

Forøvrig synes jeg US netflix er oppskrytt, for min del er utvalget like bra på den norske.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Hvordan få amerikansk netflix på mac?

Innleggav Simmi » man 11.02.2013 14:41

Tusen hjertelig takk for svar! :)

Fant ut at unblock er blokka på nettet her hvor jeg bor. Går på internatskole som har slike sider blokkert, slik at det ikke tar netthastighet ++. Noen erfaringer med meidahint på mac, hvordan fungerer det?
medlem i 142 måneder
 

Re: Hvordan få amerikansk netflix på mac?

Innleggav petrus764 » man 11.02.2013 15:14

Hvis slike ting er blokkert bør du kjøpe deg en amerikansk VPN-løsning. Da krypteres all trafikken din og routes via en tunel slik at du får tilgang til alt. Hvis denne VPN-løsningen har en amerikansk IP kan du derav også bruke amerikansk netflix.

F.eks StrongVPN.

http://www.strongvpn.com/

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]