Problem med nettverk i siste versjon av mavericks

Problem med nettverk i siste versjon av mavericks

Innleggav Laso1992 » man 21.04.2014 4:03

Hei. Jeg jobber med avvikling av lyd og bilde i en menighet. Vi har akkurat installert en liten hendig boks som deler skjermbilde fra mac over til projektor. Denne boksen heter Liteshow III fra InFocus.

Problem: Mac kobler seg av nettet etter noen få minutter...

Dette sørger for at mac mister kontakt med liteshow..
Noen som har vært borti dette?

Har testet med min mac som har forrige versjon av mavericks, og denne har ingen problemer med dette.
medlem i 171 måneder
 

Re: Problem med nettverk i siste versjon av mavericks

Innleggav Helge Hafstad » man 21.04.2014 9:22

Jeg kan ikke gi deg et svar som løser problemet ditt, men kan bekrefte at det mest sannsynlig er relatert til Mavericks - som håndterer flerskjerms-løsninger anderledes enn tidligere. Samme symtomer forekommer ved bruk av flere skjermer over USB, der DisplayLink-driver brukes. Utvikler sier at dette skyldes Maverick og at årsaken ligger hos Apple. Det tror jeg på, da både tidligere OS (og Win 7) håndterer dette langt bedre.

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Problem med nettverk i siste versjon av mavericks

Innleggav slice » man 21.04.2014 11:27

Hadde problemer med trådløst nettverk på macbook pro'en min lik de problemene du beskriver. Fulgte denne oppskriften

http://osxdaily.com/2012/11/30/resolving-stubborn-wi-fi-connection-problems-in-mac-os-x/

Slice
medlem i 141 måneder
 

Re: Problem med nettverk i siste versjon av mavericks

Innleggav LCD » man 21.04.2014 12:16

Hei

Vet ikke om dette er relatert til ditt problem men ta en titt og se....
https://discussions.apple.com/message/25350299#25350299
medlem i 148 måneder
 

Re: Problem med nettverk i siste versjon av mavericks

Innleggav svar » man 21.04.2014 13:04

Dette er jo litt for sent, men ett alternativ som mest sansynelig hadde fungert med 10.9 er vist dere hadde koblet en appleTV til projectoren og delt skjermen via AirPlay.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 


Returner til Diverse maskinvare og nettverk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]