Bilder borte fra iPhoto

Diverse programvare

Bilder borte fra iPhoto

Innleggav tomasspangelo » fre 25.07.2014 15:24

Hei, før jeg reiste til på ferie denne sommeren importerte jeg en god del bilder fra iPhonen min. Det jeg legger merke til når jeg blar gjennom disse bildene er det at ikke alle mangler, men enkelte bilder mangler. Heldigvis la jeg merke til dette FØR jeg slettet alle bildene. Det rare er at når jeg kobler iPhonen til macen, så står det i iPhoto at ALLE bildene er importert.

Hvorfor har det seg slik at noen bilder mangler fra iPhoto, når det står at alle bilder fra iPhonen allerede er i biblioteket? Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Er litt redd for at dette kan ha skjedd tidligere uten at jeg har lagt merke til det, og at jeg da har mistet bilder for godt.
medlem i 145 måneder
 

Re: Bilder borte fra iPhoto

Innleggav iRemote » man 28.07.2014 23:53

Kan ikke spesifikt hjelpe deg med hvorfor du får disse problemene. Men kan mulignes råde deg til en alternativ løsning. Om du går på Finder, og inn i "Programmer" mappen og åpner appen "Image Capture" som er en alternativ importerings applikasjon for kameraer til macen. Før bildene over til skrivebordet i en ny mappe. Dra så denne mappen over til iPhoto og se om de blir importert på nytt. I verste fall får du bare noen duplikater.

Husk også å sjekke "Papirkurven" i iPhoto appen, kan hende noen har gjemt seg der om du har vært uheldig og trykket feil. :)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 


Returner til Diverse programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron