Leveringstider

Diskusjon rundt bestilling og kjøp av Mac og annet datautstyr

Leveringstider

Innleggav Inegrine » fre 22.08.2014 14:57

Åh, prøver å bestille mac på apple.no, men leveringstiden er fra 8-18. Not gonna happen. Er det slik at sjåføren ringer og avtaler leveringstid? Eller? Hvordan fungerer verden??
medlem i 139 måneder
 

Re: Leveringstider

Innleggav Anders0077 » fre 22.08.2014 15:25

Heisann!

Om du bestiller med ekspress (100kr i tilegg til varesummen) Får du den relativt fort. 1-4 dager.

Er den spesialkonfigurert fra Apple.no Så tar det lenger tid uansett, da denne må ¨lages¨på bestilling fra akkurat deg.

Nå skal det sies, jeg sitter nå på min rykende ferske Macbook Pro, som jeg fikk for 2 dager siden.. Apple sa før bestilling : ¨Forventet levering 22 Aug.¨ Fra TNT sin sporingside: ¨Forventet levering 20 Aug.¨

Det endte med at Posten Norge overtok pakken fra Oslo ( Noe som ofte forekommer) og min rykende ferske Macbook Pro 13¨Retina var på døren 19 Aug.

Altså, ta dette med levering med en liten klype salt, og bland i litt sukker og du har macen før du aner ;-)

Skal også sies jeg bestilte enn flash minnepinne på 64gb fra Apple, valgte ekspress levering, og tro det eller ei, men fra Nederland,Amstardam,Gardermoen,Tolling og hjem til meg på Gjøvik 15 timer!!!!! AWASOME! ;-)


God helg!


Anders

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Leveringstider

Innleggav gvalstad » fre 22.08.2014 16:36

De ringer den dagen de skal levere. Avtaler (helst) ikke tidspunkt. Best å få pakken levert på jobb.
medlem i 190 måneder
 

Re: Leveringstider

Innleggav sjn » fre 22.08.2014 20:45

Bestill fra Komplett, Eplehuset, MPX eller et annet sted. Apple leverer med dagens muslim.
medlem i 152 måneder
 


Returner til Bestilling / Kjøpsråd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]