Feilmelding

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Feilmelding

Innleggav A-M09 » tor 18.09.2014 13:39

Hei!
Når jeg legger noe i handlekurven på, eksempelvis, CDON.com og så går inn i handlekurven, får jeg opp følgende feilmelding:

"Denne XML-filen har ingen vedlagt stilinformasjon. Rent dokumenttre vises under.

- <Error>
<Code>NoSuchKey</Code>
<Message>The specified key does not exist.</Message>
<Key>(masse bokstaver og tall)</Key>
<RequestId>(masse bokstaver og tall)</RequestId>
<HostId>
(masse bokstaver og tall)
</HostId>
</Error>

Noen som vet hva det betyr? Hva kan jeg gjøre for å fikse det?
medlem i 124 måneder
 

Re: Feilmelding

Innleggav kimern68 » tor 18.09.2014 17:15

For meg virker det som det er noe som ikke stemmer hos CDON.com og ikke i selve nettleseren. For ordens skyld kan du prøve å legge noe i handlekurven hos andre nettbutikker, og eventuelt prøve i en annen nettleser. Om det kun er CDON.com som ikke vil la deg legge varer i handlekurven ville jeg sendt en mail til supportavdelingen til CDON.com.
medlem i 141 måneder
 

Re: Feilmelding

Innleggav A-M09 » tor 18.09.2014 22:26

Ja, jeg prøvde det tidligere, fikk da opp feilmelding på platekompaniet også, men nå er det kun på CDON.com, og ikke på platekompaniet sine hjemmesider. Men når jeg prøver å se kinoprogrammet på filmweb.no, får jeg også opp en feilmelding, men det er en feilmelding som filmweb har (bilde av Johnny Depp som sier at noe er galt etc), det er altså ikke slike koder som jeg fikk på CDON.com.
medlem i 124 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]