Problemer NextGenTel epost (broadpark.no)

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Problemer NextGenTel epost (broadpark.no)

Innleggav Tada » man 22.09.2014 21:20

For et par uker siden var epost-tjeneren hos NextGenTel ute av drift to-tre dager. Den kom så i svev igjen, og ting virket helt ok for meg. Så, for noen få dager siden, begynte mail-programmene på iMac, iPad og iPhonen å laste ned tidligere meldinger, i tusentall!
I I Mail-programmet på iMacen står det nå at jeg har 6304 meldinger! På iPaden står det 9142 uleste meldinger. De kan jo ikke være kommet i løpet av noen få dager. Antar de er forklaringen på at iPaden nå går usedvanlig tregt.
Og jeg kan vanskelig ta tid til å sitte, på tre medier, å slette bokstavelig talt tusenvis av eposter. Dessverre ser det ikke ut som, i hvert fall på iPaden, det finnes et valg "Slett alle". Noen med noen gode forslag til hvordan kommer jeg tilbake til normale forhold?
medlem i 145 måneder
 

Re: Problemer NextGenTel epost (broadpark.no)

Innleggav MCSE » fre 26.09.2014 6:34

Heisan. (NGT=NextGenTel)

Umiddelbart tenker jeg at din mailserver (NGT) reaktiverer meldinger så det griner. Jeg hadde snakket med supporten hos NGT umiddelbart. Du kan eventuelt slette mailen din på din NGT-online-mailkonto.
En annen ting kan være at post ikke blir registrert som lest når de blir lastet ned fra mailserver (sjekk dette) det skal være innstillinger for dette på din konto hos NGT.

Du kan slette flere eposter samtidig ved å trykke på rediger og deretter merke flere meldinger. Se linken under:
http://ipad.about.com/od/iPad_Guide/ss/ ... e-Ipad.htm

Uansett bør du kontakte NGT support så fort du har mulighet til det.

Lykke til
L.
medlem i 165 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron