MBP mid. 2009 frys i oppstart

Diskusjon rundt Apples bærbare for profesjonelle.

MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav Billhater » tor 02.10.2014 13:56

Har ein MBP mid. 2009 som frys i oppstart. Det er kona som brukar han, og ho rapporterer at skjermen byrja å flimre og fikk ei rekkje striper. Ho køyrte ein hard reboot og etterpå stoppar han i oppstartsvinduet med eple og badeball. Dvs. badeballen stoppar også etter kvart. Eplet har stripar i seg. Har prøvd diverse resettingar og verbose-mode. Ikkje noko ser ut til å vere galt bortsett frå at i verbose-mode er skjermen stripete. Dvs. ikkje svart, men svart og blå-stripa. Stripene er vertikale.

Kan det vere at skjermen er problemet her? Litt rart at systemet likevel frys?

Skal sjå meir på det i kveld, men det ser faktisk ut som om maskinen har tatt kvelden.

Vurderer å ta hardware-testen, men har ikkje DVD for handa akkurat no.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav T.B.Hansen » tor 02.10.2014 17:31

De (få) gangene jeg har opplevd noe slikt, har det vært alvorlige hardware-feil som krevde bytte av hovedkort. Om maskinen er kjøpt for mindre enn 5 år siden kan det være verdt bryet å forsøke reklamasjon — er den over 5 år gammel, er det dessverre store sjanser for at kjøp av ny Mac er eneste fornuftige løsning.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav Billhater » tor 02.10.2014 17:34

Hm .... Merkeleg. Tok ut batteriet og starta opputan. Det gikk fint. Putta i batteriet igjen, og no ser det jammen med ut til å virke.

På tide å skrote batteriet kanskje?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav T.B.Hansen » tor 02.10.2014 20:08

Om det er løst batteri, er maskinen eldre enn Mid 2009. Om du har løst batteri og det ikke er skiftet før, er tiden overmoden for skift.

Men jeg har aldri hørt om at kaputt batteri har ført til slikt som dette.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav Billhater » tor 02.10.2014 20:13

Stemmer sikekrt. Kjøpt mid. 2009, men truleg early 2009. Blei kjøpt til erstatning for ein PB frå 2004 som tok kvelden på våren 2009. Merkeleg at dei ser ut til å vare akkurat fem år . . .

Nei, eg har heller aldri høyrt at eit korrupt batteri kan føre til noko slikt.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav T.B.Hansen » tor 02.10.2014 20:39

5 år er en solid levetid for den generasjonen batterier.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav Billhater » fre 10.10.2014 19:40

Der skjedde det igjen, og no hjelp det ikkje å starte utan batteri. Hmf ... KVa kan det vere tru?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav Helge Hafstad » fre 10.10.2014 21:03

De (få) gangene jeg har opplevd noe slikt, har det vært alvorlige hardware-feil som krevde bytte av hovedkort.


Hvis du har mulighet til det så ta ut eller bytt minnebrikker for å eliminere dette. Vil påstå at det oftere er minnet det er noe feil med enn hovedkort. - Og det er ofte en faktor som har vært modifisert siden maskinen kom i hus og derav mer nærliggende å teste. Vask gjerne over kontaktpunktene på brikkene med sprit for å fjerne ev smuss/fett (ikke forsøk tilsvarende på maskinkomponenter!).

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav Billhater » lør 11.10.2014 8:00

Godt forslag. Har bytta ut minnebrikkene, men har framleis det same problemet.

Apple Harware Test stoppar opp etter ei lang stund. Så ikkje noko hjelp der, men testen stoppar mot slutten når det er hovedkortet som blir testa. Så då er det vel det då. Truleg ikkje noko å gjere med det. Maskina er over 5 år.

No er spørsmålet om det går an å hente ut einskildfiler av Time Machine. Har heile maskina på TM, men korleis får ein ut berre det ein vil ha og ikkje heile systemet når den opprinnelege maskina har tatt kvelden?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav Helge Hafstad » lør 11.10.2014 11:13

Har du noen mulighet til å bruke TM som startdisk på en annen maskin? Hold nede Alt og velg i så fall TM.

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav jerry.c.bush » lør 11.10.2014 11:23

Har du koble HD til maskinen og tatt TM der så kan du gå inn i backupen og kopiere ut filer som du vil der. Er det på en Time Capsule så er det ikke så lett dessverre.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: MBP mid. 2009 frys i oppstart

Innleggav Billhater » lør 11.10.2014 12:37

Ser jammen slik ut. Det eg er mest spent på, er om iPhoto-arkivet lar seg opne utan for mykje kluss. Bakupen ligg på ein Synology NAS, og eg klarar fint å navigere i filene.

Eit anna alternativ er rett og slett å plukke ut HDen i den havarerte maskina og setje han inn i eit eksternt kabinett og kople til MBAen min.

Jobb blir det uansett.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 


Returner til MacBook Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron