icloud - generelt

icloud - generelt

Innleggav mactiss » tir 25.11.2014 7:51

Hei,

Har hatt ulike spørsmål i forbindelse med icloud i det siste, så kunne like gjerne ha lagd en "icloud - generelt" tråd med en gang :-)

Spørsmålet denne gangen er hvordan jeg får sett min bildestrøm på min MBP? Jeg har en del bilder på min Iphone som jeg ønsker å kunne se på min MBP. Så vidt jeg kan skjønne har jeg skrudd på "bildestrøm" både på Iphone og MBP, men jeg kan ikke finne de. Finner de ikke noen steder i Finder eller i icloudrive.

Har forsøkt som beskrevet her:
http://support.apple.com/no-no/HT4486

Jeg åpner altså Iphot, men kan ikke se noe til bildestrøm der heller.....

Hvor legger bildestrømmen seg hos dere, og kan dere eventuelt bruke forhåndsvisning for å se på eller må dere bruke Iphoto eller Apeture som det står i linken?
medlem i 128 måneder
 

Re: icloud - generelt

Innleggav kenny279@hotmail.com » fre 28.11.2014 17:53

Hos meg så legger bildene seg på egen iCloud "tab" under delt.
Har du følget det som stod på den linken du posta, så skal det meste skje automatisk. Bildene kan lastes opp litt treigt.

Noen som vet hvordan man bruker iCloud som lagrings plass for bilder? Har en iPhone 6 16GB som sliter litt med lagrings plass. Akkurat nå bruker bilde appen min hele 5 GB hvor jeg har underkant av 100 bilder. Sikkert 5-10 filmer, hvorav 3 av de er slow-mo. Dette syntes jeg er usedvanlig mye, siden på min gamle iPhone 4 hadde jeg nesten 1000 bilder og forsatt plass til mer. Noen som vet hvordan og hvorfor?
medlem i 161 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]