Apple TV: NRK App

Diskusjon rundt Apple TV

Apple TV: NRK App

Innleggav Sorry » ons 25.03.2015 23:11

Jeg ser "aldri" på TV lengre etter at jeg fikk NRK Appen på Apple TV. Det er imidlertid irriterende at det tar så lang tid før programmene blir tilgjengelig. Jeg føler at det tar lengre tid enn ved lansering..? Feks skulle jeg se Dagsrevyen i kveld og det var ikke tilgjengelig en time etter sending. Neivel, dax18? Nope - kun gårsdagens (dette var jo da 2 timer etter). I steden kommer man til livesendingen med noe meningsløs tidsangivelse. Dette er for dårlig og i dagens medievirkelighet kan man ikke vente mange timer på nyhetene. Blir liksom litt yesterdays news... Er det slik hos dere andre også?
medlem i 170 måneder
 

Re: Apple TV: NRK App

Innleggav T.B.Hansen » tor 26.03.2015 11:28

NRK på Apple TV fungerer vel som et arkiv, der man kan se eldre programmer. I nettleser på datamaskin eller nettbrett kan man også se TV live...

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Apple TV: NRK App

Innleggav pman3003 » fre 27.03.2015 9:36

Hei, du kam se live tv med Apple tv også. Jeg har også opplevd det samme som trådstarter, det tar lang tid før direkteprogrammer blir tilgjengelig. Jeg skulle gjerne sett at Dagsrevyen og andre nyheter ble tilgjengelig på nett med en gang de var ferdig vist på tv.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Apple TV: NRK App

Innleggav jevel » søn 29.03.2015 1:30

Jeg hater egentlig konspirasjonsteorier, men denne kan muligens holde vann:

Nå er vel forretningsmodellen til NRK basert på at man skal se det de produserer på en TV man betaler lisens for å ha. Dermed tror jeg ikke de er så innmari kåte på å gi bort ting gratis.

Kan være at det dermed er gjort med vilje for ikke å konkurrere med sin egen butikk.

-KJ
medlem i 241 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron