NYE Macbook og Windows!

Diskusjon rundt Apples bærbare for forbrukere

NYE Macbook og Windows!

Innleggav Strune » man 27.04.2015 10:57

Hei :-)

Er det noen som vet eller har en formening om følgende:

Vil man kunne bruke nye macbook i lag med nyeste windows og samtidig bruke usb-adapteren (den mye omdiskuterte og dyre til 800,-)? - vil man via FUSION eller PARALELLS problemfritt kunne koble til USB-tilbehør når man kjører windows på macbooken?

Jeg har idag en macbook Air hvor dette går greit (men macbook airen har jo rene fysiske porter), men jeg tenkte at det kanskje ville bli annerledes når tilkoblingen skjer via en adapter?

Jeg trenger ikke en RÅSKINN-MASKIN, jeg bruker den stort sett til internett og andre praktiske oppgaver (aldri spill eller andre tunge oppgaver). Jeg må enkelte ganger kjøre windows, pga. at en viss programvare ikke finnes til Mac, og jeg er avhengig av en USB-port som funker via windows.
medlem i 194 måneder
 

Re: NYE Macbook og Windows!

Innleggav lazyjacket » man 27.04.2015 14:07

Ser ingen grunn til at det ikke skulle funke via BootCamp eller tilsvarende.
medlem i 133 måneder
 

Re: NYE Macbook og Windows!

Innleggav Strune » tir 28.04.2015 7:42

ok..

tenkte bare siden det må kobles via adapter..
medlem i 194 måneder
 

Re: NYE Macbook og Windows!

Innleggav lazyjacket » tir 28.04.2015 8:25

Igjen, så bør ikke det by på problemer og i sær ikke via boot camp hvor apple er veldig flinke med drivere etc.

ChromeBook Pixel kommer jo også med USB-C og vil jo også måtte kjøre adapter for det det meste, så i mitt hode er dette godt utprøvd i diverse miljøer og det er jo blitt en standard av en grunn.
medlem i 133 måneder
 


Returner til MacBook



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]