iCloud Drive: Får ikke slettet mapper for godt

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

iCloud Drive: Får ikke slettet mapper for godt

Innleggav Raaaaiden » tor 13.11.2014 17:48

Jeg har en bærbar og en stasjonær mac, hver av disse kjører i tillegg Windows virtuelt, med andre ord har jeg 4 "maskiner" som bruker iClould Drive. Det har forsåvidt fungert fint, men i dag merket jeg at noen mapper jeg hadde kopiert til iCD i Windows ikke vistes på de andre maskinene. Mulig dette skyldes en bug som gjorde at iCD for Windows ikke synkroniserte dem, men uasnett … Jeg bestemte meg da for å slette den aktuelle mappen, kopiere over de aktuelle filene til Os X og legge inn på iCD derifra. Problemet er bare at mappen jeg sletter, fortsettr med å dukke opp igjen av seg selv. Jeg har slettet mappen i iCD på alle de fire maskinene, og ved å logge inn på icloud.com. Allikevel dukker det opp kopier av mappen på maskinene mine etter en stund, med <mappenavn>2 som navn.

Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan jeg skal få fjernet mappen for godt, så den aldri dukker opp på iCD igjen. Akkurat som noen forsinkelser eller lignende gjør at mappene hele tiden er i "omløp", og at jeg derfor ikke får slettet den. Den aktuelle mappen er på i underkant av 1 GB.
medlem i 198 måneder
 

Re: iCloud Drive: Får ikke slettet mapper for godt

Innleggav Morse » ons 27.05.2015 14:24

Her skulle du finne det aller meste:

https://www.apple.com/support/icloud/icloud-drive/

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]